A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Vandaag is dus mijn NOD, dus ik heb ook net getest.
Maar nu weet ik het niet meer. Toen ik de test had gedaan dacht ik dat ik
niet zwanger was, maar na een paar minuten toen ik goed keek dacht ik, zie ik daar
nou een streepje?
Ik heb mijn man geroepen maar die zag niks. Maar ik wist toch zeker dat er heeeeel vaag een streepje staat. Dus mijn mannetje weer kijken. En na een paar keer kijken zei
hij nou als je hem in het licht houd in de juiste richting zou je heeel mischien wel iets kunnen zien. Maar hij gelooft er niks van dat ik in verwachting ben.
Hij zei dat ik maar een paar dagen moet wachten om te kijken of ik ongi word.
Maar dat wachten duurt zo lang!
Hebben jullie dat ook gehad dat je man niet gelooft dat je zwanger bent?
Soms voel ik me wel zwanger en de andere keer weer niet.
Veel liefs Cares
P.s. Het zijn de zwangerschaptesten van MatCare, daar hoor ik toch al geen goede berichten over.
Vandaag is dus mijn NOD, dus ik heb ook net getest.
Maar nu weet ik het niet meer. Toen ik de test had gedaan dacht ik dat ik
niet zwanger was, maar na een paar minuten toen ik goed keek dacht ik, zie ik daar
nou een streepje?
Ik heb mijn man geroepen maar die zag niks. Maar ik wist toch zeker dat er heeeeel vaag een streepje staat. Dus mijn mannetje weer kijken. En na een paar keer kijken zei
hij nou als je hem in het licht houd in de juiste richting zou je heeel mischien wel iets kunnen zien. Maar hij gelooft er niks van dat ik in verwachting ben.
Hij zei dat ik maar een paar dagen moet wachten om te kijken of ik ongi word.
Maar dat wachten duurt zo lang!
Hebben jullie dat ook gehad dat je man niet gelooft dat je zwanger bent?
Soms voel ik me wel zwanger en de andere keer weer niet.
Veel liefs Cares
P.s. Het zijn de zwangerschaptesten van MatCare, daar hoor ik toch al geen goede berichten over.