praat ik me een streepje aan?

hoi!!

ook ik heb deze test een aantal dagen voor mijn nod gedaan en ik heb ook al een heel licht streepje maar ik wacht nog ff een paar dag voor de zekerheid maar heb wel rare gewoontes soals midden in de nacht wakker worden met ontzetten de horger en ik moest en zou een boterham met smeerleverworst hebben tewijl ik daar nooit echt gek op bent geweest en nou moet ik het elke dag eten echt raar mijn nod is een zondag pas dus heb nog 5 dagen tegaan ik zie het wel misschien zit het wel tussen mijn oren veel suc6 en doe anders er nog een over een paar dagen misschien heb dan meer geluk!

groetjes bianca

hoi dames
ik heb woensdag mijn nod
ik had bij ons in het dorp bij drogist een romed prenany testen gekocht   met paarse dop was nu 2halen 1 betalen
kon niet meer wachten en heb net getest en zie duidelijk een lichte streep
maar heb net gelezen dat ze niet betrouwbaar zijn weet iemand hier iets van? of zijn dat alleen die je besteld niet te vertrouwen? of die slappe testen
groetjes maaike

hoi maaikeh

een test is een test of ie nou goedkoop is of heel duur het is allemaal het zelfde een test geeft niet zomaar pos aan daar moet je toch echt hcg in je lichaam hebben heb je dat niet dan zal ie echt niet pos worden doe het over een paar dagen nog is een keer misschien heb je dan meer duidlijkheid

groetjes bianca

hoi bianca
ik had het op internet gelezen dat romed poas geven maar dat het niet zo was ik ga over paar dagen nog eens testen.
groetjes

He cares,

Toen ik de eerste keer zwanger was had ik ook een test gedaan we dachten allebei dat het negatief was, dus gingen gewoon verder met ons leventje een week later was ik nog niet ongesteld en heb dus weer een test gedaan die was wel positief we hadden toen die oude er weer bij gepakt (we hadden hem bewaard) en toen zag je inderdaad heel erg vaag een streepje! Ik wil je geen valse hoop geven maar het kan dus wel!
Wacht nog even en test het weekend ofzo nog een keer!

Succes

Hoi Cares,
Ik herken je verhaal, ik was vorige ronde paar dagen overtijd, ook een test gedaan van Matcare. Heel vaag streepje, in het licht een stuk duidelijker en mijn vriend zag het ook. Maar het was hoe dan ook echt een heeel vaag streepje. Ik was al een beetje blij... nog geen 2 dagen later werd ik ongesteld. Ik heb er dus geen goede ervaringen mee, maar dat hoeft voor jou niets te zeggen! Ik zou zeggen doe over een paar dagen nog een testje! Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

Liefs Fleur

Terug
Bovenaan