Praatgroepje baby’s Juni 2021

[quote quote=10483629]Ik ben Aurora en ik ben 32 jaar. Op 17 juni is mijn eerste kindje geboren, Eric.❤️[/quote]Gefeliciteerd met je kleintje! Gaat alles goed met jullie?
 
Heeft een van jullie kindjes z’n eerste prikjes van 3 maanden al gehad? Onze Lev krijgt die 15 september, maar ik hoop dat hij er niet teveel last van gaat krijgen. ?
 
Leuk om te lezen over mensen die in zelfde schuitje zitten. Namen doe ik liever niet, ivm privacy, maar heb zoontje van juni 2021 en dochter van juni 2019. Bevalling is goed gegaan en zoon doet het super, dus vind het vooral genieten. Het feit dat mijn man deels thuis werkt is ook wel echt fijn. Niet dat hij tijd heeft om echt te ‘helpen’, maar als het zo uitkomt dat de beide kids slapen, spring ik nog wel eens op fiets voor snelle boodschap. En vorige week kon ik een keer ochtend met alleen dochter weg, terwijl hij de baby managede naast zijn baan. Ik geef volledig bv en hoewel dat soms zwaar kan zijN, ervaar ik het vooral als vrijheid. Kan namelijk ook in de speeltuin, sporthal, zwembad etc. Ik heb nog even verlof en daar geniet ik echt van, zeker als het droog is. Lekker met zijn drieën op pad!
 
[quote quote=10483998]Heeft een van jullie kindjes z’n eerste prikjes van 3 maanden al gehad? Onze Lev krijgt die 15 september, maar ik hoop dat hij er niet teveel last van gaat krijgen. ?[/quote]Ja! Wij gaan nog even op vakantie, dus keuze was of met 10 weken inenten of pas met 16 omdat ze helemaal vol zitten. Gekozen voor 10, juist ook omdat de kleintjes toch veel slapen en in het idee van ingeënt op vakantie gaan wel prettig vind. Hij heeft wat koorts gehad, had tegelijkertijd een oorontsteking en was verkouden, maar behalve dat hij wat rustiger was en af en toe moest huilen niets van gemerkt. Wel paracetamol ivm koorts en oorpijn.
 
Terug
Bovenaan