praatjesmaker

Ben op dreef met het plaatsen van nieuwe topics

Nick is op het moment helemaal druk met zijn geslachtsdeel. Hij moet hem elke keer bekijken, vindt het woord erg leuk om te zeggen. Tijdens de vakantie vondt hij het zelfs nodig om tegen zijn opa te zeggen "mijn vader heeft een hele grote piemel, wil je hem ook even zien"
Gisteren zat hij op de bank zegt hij ineens "kijk mam er zit een dopje in" Hij had dus zijn voorhuid iets naar achteren gedaan.

Tess vindt alles wat haar broer doet interesant dus mevrouw stond gisteren in haar blote kont voor de wc en probeerde ook staand te plassen. ze keek heel verbaasd naar beneden want er zat niets bij haar.
Vandaag zit ik met haar in de auto en ze was aan het proberen om uit haar gordels te komen. Dus zeg ik een beetje boos tegen haar "Tess hou daar mee op"
Krijg ik als reactie "aahh piemel"

Nou Nick je wordt bedankt (ik moest er stiekum wel erg om lachen)

Liefs sandra

Ik lach niet stiekum!!! Ik zit her in mijn eentje gewoon heel erg hard te lachen!
Ik roep soms in een onnadenkende bui nog wel eens K*T.... En wat riep Thoma laatst heel had achte me aan: Juist ja: kuk!   Moest ik ook even lachen!

Haha, schattig die praatjesmakers he!
Tja je moet idd erg op gaan letten met niet zo nette woorden...Puck was laatst met haar pop aan het spelen, wilde een truitje uitdoen maar dat lukte niet. Hoor ik ineens heel geirriteerd `gosamme ´. Tja, van wie zou ze dat hebben...

Ik denk dat er nog wel meer praatjesmakers zijn= grr, moet een vraagteken staan!!

Liefs, Marcia mv Puck

Whahahahaha,.. een dopje!! Moet erg lachen!!

Hier zit Kay ook regelamtig naar zijn piemeltje te kijken en trekt er soms dan zo hard aan alsof het een stuk kaugom is hahaha.. Hou m'n hart dan vast hahaha..
Kay zegt dan ook altijd "passer", "Passer plaschje poepuh".. Zodra zijn luier dicht gaat is het "doei passer" whahahah..

Hoort er allemaal bij!

Esmé mv Kay

haha de tranen stromen over mijn wangen. Wat heeft Nick toch grappige uitspraken. Had je toen ook niet een hele hele tijd terug ook niet zoiets grappigs dat Nick iets zei toen je man uit de douche kwam??
Liefs Esther

Het is ook wel een hele ontdekking, het verschil in geslacht. Grappig dat het zo kan fascineren he?

En tja, opletten op je woorden... (ik vind piemel niet erg trouwens hoor). Maar Julian hoort papa nog al eens gvd roepen (maar dan voluit) en ja hoor hij roept nu ook als iets hem niet zint: domme!  Ik vind dit wel heel erg. Natuurlijk zal een kind met dit soort woorden in aanraking komen en zal het je ook gaan testen hoever het kan gaan. Maar als zo'n opdonder van nog geen 2 jaar al loopt te vloeken alsof het normaal is word ik best wel verdrietig.
Papa probeert er nu wel beter op te letten trouwens en als ik Julian dat weer hoor zeggen dan zeg ik dat dat niet mag. Hij krijgt er geen straf voor, maar ik wijs hem er wel op.
Overigens wil ik niet de brave hendrik uithangen. Ik vloek ook wel eens, maar niet vaak en zeker niet om de 2 regels.

Sorry, ik ben wat afgedwaald...

Groetjes,
Ellen mv Julian

ps, leuk dat je er weer bent; gezellig!

Terug
Bovenaan