Praatjesmakers :-)

A

Anoniem

Guest
Misschien wel lollig voor degene onder ons die al een dondersteentje hebben en leuk voor de anderen die in de toekomst 1 verwachten om een topic te doen met dingen die koters doen en zeggen.

Je kunt je er soms krom om lachen wat ze er uit knallen haha.

Kun je alvast lezen wat je te wachten staat

Vanmorgen nog... de jongste ligt op het aankleedkussen, ik ben 'm aan het wassen, bibs omhoog, washandje er over, laat ie me daar 1 waaien  dus ik roep WAT DOE JE NOU DAN????

Ach mama toch... gwoon een snuf snuffeltje voor jouwwwwwww

In 1 woord.....GEWELDIG!!!! Hhaaha...heerlijk.

De kleine van mijn zus zei van het weekend tijdens de bbq: papa, wat mij betreft kun je die hamburgers wel omdraaien!!! Hahaha wat wijs voor een kind van 4.

Hoe komen ze erop he!!!

Leuk idee trouwens!

Liefs............

Hoi,

De oudste van me schoonzussie is 5 en die zegt ineens, mamma weet je wat dit zijn'en hij wijst naar zijn zaakje tussen zijn benen. mamma zegt dat zijn je balletjes. nee mamma dat zijn mijn noten zegt ie.
Om je te bescheuren hahahahah.

xx Bambi

Haha LOL z'n nootjes.

Die van ons (5) zag eikeltjes aan de boom en zegt: KIJK dat zijn net zulke dingetjes als mijn piemel!!! Alleen heb ik er niet zo'n hoedje op haha.

Die van mij is net 3. Zijn we in een kleine winkel: Mama, waarom is het hier zo vies??
(Schaaaaaam!)

Of tegen een mevrouw die er vrij mannelijk uitzag: Ben jij een meneer? Nee, een mevrouw. O, laat eens zien dan!

Of na de vierde keer niet willen slapen bij de oppas: Wat ben je mooi! Ben je bij de kapper geweest?

M'n petekind van  drie tegen een mevrouw met cup maat  A of misschien net B  (midden in de supermarkt)
"Jij hebt niet zulke grote melleks" (zo noemt ze borsten)
En meteen er achteraan
"Geeft niet hoor, die groeien nog wel"

Terug
Bovenaan