Praatjesmakers :-)

Ooooh wat zijn ze toch altijd lekker eerlijk hahahaha. Je zal maar met je cupje A voorbij lopen haha.

De oudste van ons vandaag, zitten we bij een speelpark in een restaurantje, eerst eten, dan spelen was de deal.
Maar goed, hartstikke druk daar natuurlijk.
We zitten al een dikke kwartier op ons voedsel te wachten.

X gaat staan en loopt naar de balie (moeders kreeg het al warm, had al een voorgevoel dus haha) en zegt, "mevrouw, hoor eens even, hoe lang duurt dat nou nog want ik heb nog wel wat anders te doen hoor" !!

Oeps hihi.

(duurde uiteindelijk een dik half uur voordat we konden eten )

Oja hihi, we waren aan het rijmen op onze achternaam, hoe het klinkt als je er een B een R een D of wat dan ook voor plakt. Vond zoon lief erg leuk.
Komen we een kennisje tegen, ze heet Boer van achternaam, zegt zoon lief he, ik weet lekker wel hoe jij heet!! Oh ja zegt ze, hoe dan???

Nou gewoon xxxx HOER!!!

Dikke OEPS!

Maar ff uitgelegd wat voor spelletje we hadden gedaan hihi, en ze begreep het gelukkig wel.

quote: Pierlala reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 10:37:50'));

Die van mij is net 3. Zijn we in een kleine winkel: Mama, waarom is het hier zo vies??
(Schaaaaaam!)

Ojaaa das super lullig, roepen die van mij altijd in de Action. Gaat het weer van TJONGE JONGE JONGE wat is het hier weer een ZOOTJE!!! (en ze hebben beide nogal wat decibellen in hun stem dus navraag doen is nooit nodig)

Is trouwens ook wel waar, bij ons hier in de action is het gewoon ook altijd een rommel, ligt meer op de grond dan ik in mn prullebak heb liggen!

Terug
Bovenaan