Practische vraag over 3 kinderen

Hallo allemaal.

Ik heb een practische vraag. Wie heeft er drie kindjes en passen die naast elkaar op de achterbank van de auto? In wat voor auto is dat dan, want ik heb gehoord dat er niet zoveel zijn waar je 3 zitjes naast elkaar kunt zetten.

Groetjes

hoihoi,

bij ons konden we de 3 stoeltjes niet in onze mondeo station plaatsen en wij hebben een seat alhambra (7 zitter) gekocht. Een soort stadsbus lijkt het wel maar ozo praktisch. Alles kan mee achterin en ik hoef de kinderwagen nooit in te klappen. En als er vriendjes mee naar huis gaan passen die ook nog in de auto.
De buren (ook 3 kids) hebben een vw touran en die heeft ook 3 losse stoelen achterin ipv een bank dus dat past ook.

groetjes chimene

Hai,

Floor heeft 3 kindjes en die liep tegen hetzelfde probleem op. Als ik het goed heb begrepen zijn er maar weinig auto's waarbij er 3 zitjes naast elkaar kunnen. De Ford Galaxy is er wel groot genoeg voor want daar keken zijn naar.

gr.Ing

Hoi,

Hier een bezitster van een VW Touran en ja daar kunnen 3 zitjes op de drie aparte stoelen. Wat ik persoonlijk nog eens extra prettig vind, misschien dat je daar bij je zoektocht ook nog op kan/wil letten; de middelste zitting heeft ook een driepuntsgordel (die zit in het dak). Dus je kunt evt ook een maxicosi achterin kwijt die je prima kan vastmaken! Of natuurlijk een gewoon autostoeltje, of etc. etc.

Groetjes Saskia

Hai,

Zoals Ing net zei, wij lopen ook tegen hetzelfde probleem op. Onze dochter Veerle is net 2 geworden en wij hebben een tweeling van 4 maanden. Mijn man rijdt in een Audi A4 station en daar past het gewoon echt niet achterin. Wij hebben onze zoektoch stop gezet, maar sinds gisteren toch maar weer opgepakt. Ik zelf rij in een Peugeot 207 (lease auto), maar ik breng en haal alleen de kinderen van de creche dus 1 maxi cosi voorin en 1 maxi cosi achterin + de autostoel van Veerle.

Wij zijn nu weer aan het kijken naar een Ford Galaxy, Seat Alhambra, Renault Espace of Volkswagen Touran. Wij willen naast dat er 3 zitjes op de achterbank kunnen ook nog genoeg ruimte overhouden voor de duowagen,  genoeg wensen, nu nog de juiste auto vinden.

Ben benieuwd  welke het bij jullie gaat worden.

Ook ben ik benieuwd in welke auto's nog meer 3 zitjes op de achterbank kunnen!!!!

Tips zijn welkom.

Groetjes, Floor  

Een vriendin van mij heeft een Hyundai Trajet, das ook een 7-zitter.   Zij had de ruimte nodig voor een kinderwagen, kind en een duitse dog...vergelijkbaar met een duo-wagen denk ik...hahaha!

Hallo allemaal,
Ik heb zelf geen 3 kinderen,ik heb er zelf 2 maar er rijdt regelmatig een kindje mee en dan zitten ze met 3  autostoelen op de achterbank en ik heb een citroen xsara picasso.Alleen is het wel "lastig" om de middelste vast te maken,maar dat komt misschien omdat ik 2 stoeltjes met isofix heb(links+rechts).  Misschien niet de stoerste auto maar wel een hele fijne en een grote kofferbak waar een duowagen in past, die had ik namelijk ook, echt veel ruimte, ook zijn de stoelen apart te verschuiven.

Succes en neem m in overweging. Misschien heb ik m wel te koop,ik ben op zoek naar een kleinere....
Dominique

Hallo,

Dank je wel voor jullie reactie's maar er is nog een klein probleem. Ik moet met die auto ook een trailer met 2 paarden kunnen trekken. Dan vallen er weer een heleboel autos af. Als er nog meer autos zijn hoor ik het graag.

Groetjes

Terug
Bovenaan