Practische vraag over 3 kinderen

Heey,

Hier 2 kindjes en een duowagen
Maar de renault traffic (hebben wij) heeft ook 3 losse stoelen
En we hebben een duowagen naast elkaar en die past ook achterin de koffer (op 1 manier)
Dus misschien is dat ook nog een optie

Groetjes Marianne

Hoeveel PK's heb je dan nodig?
Kan me niet voorstellen dat een Touran dat niet kan trekken, wij knopen er ook van allerhande aanhangers achter (vriendlief werkt in de bouw)
Maargoed het kan natuurlijk....

Groetjes Sas

Hey,

Ik moet 2 ton kunnen trekken.  Weet iemand vanaf wanneer een kindje op een verhoger in de auto mag of dat er zitjes zijn die je met een heupgordel (2 puntsgordel)  vast kan zetten??

Groetjes  

Wij hebben een Opel Zafira, ideaal ook omdat ie hoog is. Zelf hebben we twee kindjes maar omdat je hem om kan bouwen in een 7 pers auto zijn al heel wat vriendjes en vriendinnetjes mee geweest.

Hoihoi,

wij hebben een seat alhambra VR6 met 204 pk en die kan 2 ton wel trekken en het is dus een 7 zitter.

En over een verhoger: dat zou ikecht zo lang mogelijk uitstellen want ze zitten daar echt minder in dan in een echt stoeltje. Zeker het slapen is echt vervelender omdat de hoofdjes zo beroerd gaan liggen.

groetjes chimene

Hoi,
Ik rij met onze drie kids in een Volvo XC70 Cross Country..4wd.
Gaat goed, maar onze oudste zit er gewoon los tussen in dan..ze is al lang genoeg!
En de andere twee zitten beide in een verschillende maat autostoel..dat gaat prima.
Wat hij kan trekken weet ik niet..maar best aardig wat denk ik?

Succes met zoeken..

Gr Rina

Hey allemaal.

Ik heb een autostoel gevonden die je met een heupgordel vast kan maken. Gewoon een keer gaan passen en wie weet is dat de oplossing dan.

groetjes

Terug
Bovenaan