Praktische zaken bij 2 kinderen redelijk kort na elkaar

Hoi Ingrid en Sandra,

Bedankt weer voor jullie verdere aanvulling/suggesties.
Ik heb even gesurfd op internet naar de Kiwi Explorer en dat lijkt me wel wat. Handig ook dat je hem ook kunt ombouwen tot een 1-persoonswagen. Kan je er lekker lang mee vooruit.
De Albert hebben wij inderdaad ook al ontdekt, ideaal. Ik ben ondertussen mijn gerechten per gerecht aan het oplsaan als apart boodschappenlijstje, dus het bestellen gaat steeds sneller.
Qua werk heb ik zo dat ik volgend jaar wel kijk hoe en wat. Ben van plan nog wat extra ouderschapsverlof direct na mijn bevallingsverlof op te nemen. Zodat we in ieder geval wat meer tijd hebben om een ritme op te bouwen. Het nadeel nu is dat ik 50 km van  mijn werk woon en eigenlijk altijd in de file sta, waardoor de reistijd nogal oploopt. Ik ben al een tijd aan het proberen om iets dichter in de buurt te vinden. Maar met het werk dat ik doe is dat voor 3 dagen erg moeilijk, dus misschien moet ik iets heel anders gaan doen (maar ja dat is ook een keus die je niet 1-2-3 maakt).
Wat betreft zwangerschap: mijn eerste 2 waren in principe makkelijk (muv de misselijkheid en spugen in het begin). De oudste deed toen ook nog altijd een middagdutje en dan deed ik gewoon mee. Nu zien we wel, voorlopig ben ik gelukkig nog niet misselijk (alhoewel ik me dan nu wel weer zorgen maak of het allemaal nog wel goed is, maar dat terzijde) en verder hoop ik maar dat het allemaal weer meevalt.

Muv de wagen en bedje die we natuurlijk op tijd moeten bestellen, denk ik dat ik de rest maar op ons af laat komen, dingen kunnen altijd nog worden aangeschaft/aangepakt op het moment dat  ze gaan spelen/op ons pad komen.

Gr cc
 
Terug
Bovenaan