Praten buisjes gedrag

Ik snap je zorgen goed. Ik ben zelf logopedist en ik denk dat het inderdaad verstandig is om je door te laten sturen (via huisarts of consultatiebureau) naar een audiologisch centrum (zoals hierboven al is gezegd). Al is het maar om bepaalde dingen uit te sluiten. Daarnaast zou ik zeker het gehoor testen en alvast een logopediepraktijk opzoeken. Zo krijg je gelijk van alle kanten hulp. Laat je niet zo maar wegsturen en luister naar je gevoel!
 
Hopelijk heb je hier iets aan. Succes!
 
 
 
Hoi,
jou verhaal is precies het zelfde bij mij, mijn dochter word 3jaar in November zij praat nog helemaal niks zelden kwam er een woordje 1x en nooit meer.
toen zij 1jaar was hebben ze buisjes geplaatst ze had elke week oorontstekingen en bij het audiologische centrum kwamen ze er achter dat ze maar op 40decibel hoorde en daarom misschien niet sprak.
na de buisjes ging het een tijdje goed maar er kwam geen sprak en de ontstekingen kwamen weer terug en looporen in de tussentijd gingen wij al elke werk na logopedie.
in augus 2017 nieuw buisje en 1oor doorgeprikt en neusamdelen verwijdert maar helaas nog niks kwa spraak niet eens mama.
kwa fijne en grove moteriek is alles in orde alleen de taal en de begrip daar van is uit.
wat jij zegt ze pakt haar dingen en brengt dit bij mij 
ik zeg dat wil je chips? Chips altijd kort houden en niet te veel vragen stellen zegt de logopedie als ik haar niet help loopt ze weg of word ze boos.
 
bij mijn dochter is er nu bloed geprikt om te zien hoe het imumsysteem is als er genoeg rode/witte bloedcellen zijn
haar afweer systeem allergieen alles word bekeken ook staat er een hersenscan op de planning omdat haar gehoor nu wel goed is.
wij gaan nog elke week na logopedie zij gaat 4dag delen na de vootschool waar Okido is die mij dochter extra aandacht geeft en ook lopen we bij Vroeg hulp.
maar aan mijn dochter is ook niks te zien,mijn bevalling zwangerschap verliep allemaal goed de babytijd ook ze liep gewoon volgens de richtlijnen . Wel had ik al bij haar 6maand dat er iets niet oke was met haar gehoor iedereen zij maak je niet druk ze is nog klein komt goed en ook het CB vond me overdreven.
NEE luister na je moeder gevoel onderneem actie als je over iets twijfelt ga na je HA en doe je verhaal en laat je door verwijzen want ik ben al heel wat tijd verloren .
veder is het voor ons nog afwachten
maar ga is naar een kinderarts je zal wie weet ook heel trajcet in moeten net als ik veel ZH afspraken maar je zal vast antwoorden willen net als ik hopelijk komen die antwoorden ook!!
groetjes 
nikky
 
hoi
ik heb ook een kind jongetje hij is 19 maanden oud mij zoon praat ook geen enkele woorden ik dacht dat al iets mis was daarna ben ik naar huisarts geweest verwijzen gekregn om naar ikazia ziekenhuis te gaan daar heeft kno  in zijn oren gekeken bleek volgens kno arts niks mis mee ,daarna heeft kno naar auris centrum verwijzen daar hebben ze gehoortest gedaan dat was ook goed . ik probeerde van alle kanten oplosing te vinden waarom hij niet ging praten daarna ben ik naar turkije geweest daar hebben ze ook gekeken was ook niks met zijn oren uiteindelijk ben ik  nog  een keer naar huisarts geweest voor verwijzen naar kno toen ben ik naar maasstadziekenhuis geweest daar hebben ze gezegd beide oren vocht in zit toen moest ik huilen na een week hebben ze buisje geplaatst en neusamandelen verwijderd nu wacht ik af  wanneer hij gaat praten ,na paar dagen van de operatie heeft ooronsteking ,heb ik druppel gekregen  ik heb druppel 5 dagen gebruikt nog steeds lijmoor vandaag contact gehad met zk hebben ze gelijk afspraak gemaakt voor vrijdag mij vragen zijn wanner praat kind na buisje operatie ? hoe lang moet ik wachten na operatie?  waar kan ik  een kinderpskolog vinden ?  ik moet overal minimaal 2jaar wachten (wachtlijst)  dat maak mij onrustig straks word al laat voor mij kind help mij help mij aub 
groetjes 
emoss
 
 
 
Terug
Bovenaan