Praten

Naomi zegt ook nog niet heel veel.
Haar favoriete woordje is wel "aap" (haar knuffel). Dat komt nu zo ongeveer alle knuffelbeesten uit haar mond. Als ik met haar "papa" oefen, volgt er ook: aap. Wel grappig.
Verder zegt ze boem als er iets valt en bah als ze een kruimel of zo van de vloer raapt.
Ze zegt ook heel vaak "aat", maar wat ze daarmee bedoelt, zou ik echt niet weten.
Ik merk ook dat ze dingen probeert achteraan te zeggen, maar echt veel verstaanbaars is het nog niet.

Haar favoriete woordje is wel "aap" (haar knuffel). Dat komt nu zo ongeveer alle knuffelbeesten uit haar mond. Als ik met haar "papa" oefen, volgt er ook: aap. Wel grappig.
Verder zegt ze boem als er iets valt en bah als ze een kruimel of zo van de vloer raapt.
Ze zegt ook heel vaak "aat", maar wat ze daarmee bedoelt, zou ik echt niet weten.
Ik merk ook dat ze dingen probeert achteraan te zeggen, maar echt veel verstaanbaars is het nog niet.

quote: Wilmi reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-12-2007 15:23:09'));

Hahaha, wat een grappig papa-aap verhaal!

Groetjes, KT

Isis praat niet veel, althans niet verstaanbaar, pss = poes, die, deze, uit en haar eigen naam (als ze iets wil wijst ze het aan en zegt ies us)..............maar nog geen papa of mama. Napraten probeert ze ook. Ze brabbelt er vrolijk op los, erg grappig om aan te horen,

x Esther

Hier ook nog niet zoveel verstaanbare taal hoor; sinds een goeie week horen we wel de halve dag "papa". Mama zit er ook wel in, maar ze vindt het nog makkelijker om "nenna" te gebruiken als ze mama nodig heeft (daar is ze mee begonnen). En dr eigen naam (Lara) is "Jaja". Verder weet ze wat een schaap doet (eeeeh) en ze snuffelt als ze een konijn ziet. Verder alleen maar d'r eigen gebrabbel; gezellig om te horen!
ik heb wel eens gehoord dat die kleintjes 3 van de 10 woorden die ze horen opslaan. Da's best veel! Dus het komende jaar verwacht ik toch wel wat terug te horen... Ik verwacht zelf dat "nee, mag niet" het eerst volgende is wat ze gaat zeggen! Dat hoort ze momenteel best vaak...

Terug
Bovenaan