precies een jaar geleden....

Werd Cas gemaakt!
Waren we ons nog nergens bewust van.
Maakte ik me nog vreselijk druk om fultiele zaken zoals werk.
Liep ik de Marikenloop!!! (5 km hardloopwedstrijd)
Woog ik 12 kilo minder dan nu.
Wilde ik heel graag zwanger worden, maar had geen benul hoe groot de impact zou zijn op ons leven.
Had ik nog geen idee wat 'moederliefde' eigenlijk betekent.

Ja, raar he! Vorige jaar had ik het rond deze tijd heel druk op mijn werk en zat ik bijna overspannen thuis. Toen kon ik me echt niet voorstellen dat ik precies die maand, waarin ik me heel beroerd voelde, juist zwanger zou raken!!
Nu een jaar later heb ik een geweldig meisje en voel ik me super blij!

bij ons was dat moment op 17 mei. gisteren dus!

na de miskramen reeks hadden we het niet meer verwacht en zowaar op de verjaardag van mijn vader (die al jaren geleden overleden is) is Swen verwekt.
heel bijzonder voor ons dus!

een jaar geleden had ik niet durven dromen dat er ooit een kindje ons gezinnetje compleet zou maken...

wat een leuke topic! Een jaar geleden...
begonnen wij met onze eerste iui, na meerdere miskramen en toen 4 jaar hormoongebruik en ziekenhuisbezoeken kregen we weer een beetje hoop... 11 juni was de inseminatie, haha dat vergeet je nooit weer! Maar inderdaad, wat zag mijn leven er toen nog anders uit, een wereld van verschil...

Nu, precies een jaar later staat mijn buurmeisje/vriendinnetje voor haar eerste iui, ik hoop dat het voor haar net zo goed gaat als voor ons!

Mick

Een jaar geleden:

Gingen we op vakantie naar de Ardennen waar we onze prachtige dochter hebben "gemaakt".
Meiden wat gaat zo'n jaar snel zeg! voor je het weet is je kindje alweer een jaar oud, of de volgende op komst!!!

Groetjes Sabina

vandaag is bij ons "DE" dag, dat ons mooie meisje werd "gemaakt" en inderdaad wat is dat snel gegaan.
We hadden de zegen dat ik na 3 weken stoppen met de pil al zwanger was en meteen de 1e keer goed is gegaan, dus ik had ook nooit durven dromen dat ik nu al mama ben en zoveel van een mensje kan houden.
want wat is er nu mooier als je sochtends het kamertje opkomt en een brede glimlach krijgt van oor tot oor van je kleine dreumes? precies niets, dan kan mijn dag niet meer stuk hoor!
groetjes marielle

dames lekker genieten!

Bij ons op 9 mei op de huwelijksnacht is onze kleine meid verwekt dus in 1x raak daar had ik nooit van durven dromen, maar is toch echt uitgekomen. En inderdaad voor je het weet zijn onze kids alweer een jaar.

Terug
Bovenaan