precies een jaar geleden....

Wat romantisch Margot!
Wij deden de positieve test op onze huwelijksdag (4 jaar). Na bijna 3 jaar oefenen.  Het maken van Cas was mijn moederdagcadeautje. En de geboorte Papa's valentijnscadeautje!
En het gaat echt supersnel. Het eerste kwartaal is alweer om!

inderdaad een gek idee dat je een jaar geleden nog van niks wist en je nu al niet meer kunt voorstellen hoe het leven is zonder die kleine. Vorig jaar waren wij  in zuidfrankrijk enm daar vierde l'amour hoog tij en is misschien wel op mijn verjaardag ons mannetje verwekt en nu heb ik al mijn eerste verjaardag als moeder gevierd en natuurlijk de eerste moederdag.  

Een jaar geleden waren wij nog flink aan het proberen.. althans, rond 6 juni. hahaha
Ook hier een toeval, op 6 juni waren wij vorig jaar 6 jaar getrouwd, toen is Thomas ontstaan hahahahaha. (na 7 maanden bezig)

Ik denk meer terug aan de dag dat ik positief teste, dat was bij mij pas eind juni
Maar jeetje...gaat de tijd snel he!

Wat toevallig....ik dacht er van de week ook ineens aan en nu staat het hier als topic!

Wij hadden vorig jaar een postieve test op mijn verjaardag (4 juni),
dat vergeet ik nooooit meer! Het mooiste verjaardagskado wat je maar kan wensen!
De tijd erg gaat hard! En wat kan je leven toch ineens veranderen in een jaar tijd...pff!

Gr.Annemiek!

Ja, Dat gevoel als je zo'n test in je handen hebt. Ik stond s'ochtend met mijn onderbroek nog op mijn knieen naar mijn man te gillen dat ie moest komen. Heel maf.

een paar jaar geleden heb ik een parachute-sprong gemaakt. De adrenaline die vrijkomt als je het vliegtuig uit springt en 40 sec in vrije val zit is precies het gevoel wat ik had na die test.

En daarna, toen ik weer met beide benen op de grond stond was ik zo gelukkig!

En nu.... Nu ben ik nog steeds heel erg gelukkig. Ik heb net het filmpje zitten bekijken wat mijn verloskundige gemaakt heeft 4 minuten na de bevalling. Had meteen weer tranen in mijn ogen.

Precies een jaar geleden vandaag, 3 (!) weken na het besluit om er voor te gaan, voelde ik me zooooo zwanger en had ik (GRRBBHMMGGG) de tweede negatieve test in handen, 2 dagen overtijd... Wat een onzekerheid, ik weet nog dat ik van de ene naar de andere uiterste ging, ik kan niet zwanger zijn, ik moet wel zwanger zijn.

Toen wist ik nog niet dat het nog meer dan een week zou duren voordat de zesde test eindelijk positief werd! En toen wist ik ook nog niet dat ik een week minder lang zwanger was, waardoor ik eigenlijk met 3 weken al begonnen was met testen en het dus even duurde voordat het positief werd, ha ha!

Terug
Bovenaan