Hey Geke,
Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine.
Ikzelf ben op 4 november 2005 met 34+2 bevallen van Max, 6 weken te vroeg dus. Wel een heel stuk later in de zwangerschap dan jij, maar toch ook wel flink vroeger dan gepland en verwacht!
Wat is dat schrikken he. Het ene moment loop je nog zwanger rond en ineens is daar je kleintje! Ook al weet je dat het altijd vroeger kan gebeuren, je verwacht het toch niet. Het overrompelde mij dan ook totaal, en ik kon het eigenlijk bijna niet geloven toen ik 's nachts in mijn ziekenhuisbed lag (spoedkeizersnede) en Max een verdieping lager in zijn couveuse op de neonatologie. Ze hadden me een foto van hem gegeven en daar heb ik de hele nacht naar liggen staren.
Ik hoop dat je het een beetje redt allemaal, en probeer ook maar zoveel mogelijk van je dochter te genieten! (lekker knuffelen, dat schijnt voor die hele kleintjes extra belangrijk te zijn!).
Over een tijdje komt ze thuis en voor je het weet, heb je een ritme te pakken. Nog een paar maanden later, en je zou al niet meer zeggen dat ze te vroeg geboren was! Max heeft ook echt een inhaalslag gemaakt en weegt nu al bijna 7 kilo. En dat in nog net geen half jaar tijd.
Heel veel sterkte, succes en geluk de komende tijd!
Liefs Suzan