prematuur moeders??????????

quote: trotse_moeder reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 14:14:03'));

hoi,

Mijn dochtertje is met 37 weken geboren en woog 2505 gram.
Ik heb geluk gehad want ik moch haar mee naar huis nemen dezelfde dag.
Mijn dochtertje is nu 10 maanden en weegt 7.6 kilo en ze is helemaal bij.
Ze kruipt en staat al.
Je merkt er niets van alleen dat ze nog licht van gewicht is en dat ze altijd klein zal blijven maar qua moteriek is er niets aan de hand.

Groetjes een trotse moeder

37 weken is geen prematuur! Natuurlijk wel vroeger dan de meesten, maar zeker geen vroeggeboorte. Vanaf 37 weken mag je thuisbevallen, als de verloskundige dat verantwoord vind natuurlijk.

Hoi Geke,

Gefeliciteerd met je dochter! Hoe gaat het verder met haar? Slaat ze
zich er goed doorheen? En hoe gaat het met jou? Want voor jou is dit
ook een zware tijd. Niks geen roze wolk, weg kraamtijd...hallo zorgen..
Zorg ook goed voor jezelf hè?!

Ik ben Sisi, moeder van een mooie dochter die met 33w6d genoeg had van
haar veilige plekje bij mij. In het begin lag ze aan de infant-flow om
haar te ondersteunen bij het ademen en ze was heel klein.

Ze is nu 20 maanden oud, lekker stevig en ze loopt in haar ontwikkeling
geen stap achter op leeftijdsgenootjes, en dan heb ik het niet over
haar gecompenseerde leeftijd! Ik vind het allemaal zo knap van haar!

Ik hoop voor jullie op een minstens zo goede afloop! Voor nu sterkte en geniet zoveel mogelijk van jullie kruimel!!

Liefs, Sisi.

quote: sjana1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-05-2006 14:14:41'));

quote: trotse_moeder reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 14:14:03'));

hoi,

Mijn dochtertje is met 37 weken geboren en woog 2505 gram.
Ik heb geluk gehad want ik moch haar mee naar huis nemen dezelfde dag.
Mijn dochtertje is nu 10 maanden en weegt 7.6 kilo en ze is helemaal bij.
Ze kruipt en staat al.
Je merkt er niets van alleen dat ze nog licht van gewicht is en dat ze altijd klein zal blijven maar qua moteriek is er niets aan de hand.

Groetjes een trotse moeder
37 weken is geen prematuur! Natuurlijk wel vroeger dan de meesten, maar zeker geen vroeggeboorte. Vanaf 37 weken mag je thuisbevallen, als de verloskundige dat verantwoord vind natuurlijk.

Niet prematuur????????????????
Volgens de artsen wel en ze woog 2505 gram!!!!!
Het is dus wel een vroeggeboorte en dan kun je thuis bevallen ja maar bij mij ging dat niet omdat ze te klein was.

Das een ander verhaal, ze was gewoon te klein...
Ik ben ook met 37 weken thuis bevallen, mijn zoon woog 3170 gram en was 48 cm.
Officieel is het geen prematuur. Maar het maakt ook niet uit natuurlijk. Het belangrijkste is dat het helemaal gezond is! Was gewoon ff een opmerking.

hallo ons zoontje is na een zwangerschap van 41 weken geboren met een laag geboorte gewicht 2550 gr en dit  werd in het ziekenhuis dysmatuur genoemt ivm het gewicht en toch wel wat kleine problemen met drinken en warm houden had veel moeite om op temperatuur te blijven maar vanaf 37 weken noemen ze het geen  vroeggeboorte meer vandaar mischien het misverstand over de naam hoe je het nou moet noemen
groeten spoell

Terug
Bovenaan