Prematuur

<p>Hoi,</p><p> </p><p>zijn hier ook mama’s met een vroeggeboorte ?ik ben zelf met 33+3 bevallen en ze is u 5 maanden gecorrigeerd 3 maanden :) </p><p>lijkt me fijn om misschien bepaalde dingen te bespreken en Wie weet ook dingen herkennen.</p><p> </p><p>liefs </p><p> </p>

Hier geboren met 32 weken maar meneertje had ook nog eens een forse groeiachterstand dus eigenlijk pas 27+4. Nu 15 maanden niet gecorrigeerd. Kunnen we een soort app clubje starten oid?  Of voelen jullie daar niets voor? 
Groetjes!

Hi!
Mijn zoontje is ook een pre- en dysmatuur. Met 32+4 geboren en was 1020 gram. Inmiddels is hij 10,5 maand ongecorrigeerd. 

Onze zoon is inmiddels 2 jaar, 8 weken te vroeg geboren, had geen groeiachterstand.
Hij heeft zo’n 8 weken in het zkh gelegen, 4 mnd volledig bv gehad en tot hij 6 mnd was een ijzerdrankje. Met het overstappen naar kv kregen we problemen (verstopping, eczeem). 
Hoe is het met jullie gegaan?
Stel je vragen maar.. 

Wauw nog best veel reacties ! Ik geef nog steeds volledig borst nu 5 maanden. vind het fijn om ook te  kunnen praten met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt want toch word je vaak niet begrepen lijkt wel.. logisch ook !  missicien een klein groep appje ! 

Terug
Bovenaan