Prematuur

Hier ook een trotse mama! Mijn zoon Owen is geboren op 3 oktober met 30+6 weken. Wat een rollercoaster! Ook al is dit een wat ouder topic.. fijn te lezen dat er meer mama's zijn met te vroeg geboren kindjes.

Wisselend, hij is eigenlijk een lieve, relaxte en makkelijke baby. Helaas gooit een aandoening aan 1 van zijn oogjes nu roet in het eten. Heeft overigens waarschijnlijk niets met zijn prematuriteit te maken.
Hij drinkt goed, slaapt goed en is heel leuk! Eigenlijk gewoon een normale baby ;-)
Wat wel grappig is dat mensen meteen roepen: "Oooooooh wat is hij klein!" Terwijl wij hem al mega groot vinden met zijn 5 kilo.

Het is allemaal erg onzeker op het moment. Vorige week maandag zou hij geopereerd worden aan glaucoom, helaas bleek het iets gecompliceerder. We wachten nu een nieuwe oproep voor een operatie af. Owen zijn arts heeft overleg met LUMC en AMC gehad en er is nu een ander plan. Hij wordt binnen 2 weken geopereerd.

Owen was 44cm en 1900 gram, mooi gewicht voor zijn termijn! Mede daardoor is alles een stukje makkelijker voor hem gegaan. Hij is met 36 weken zwangerschap naar huis gegaan.
Hoe was dat bij jou? Merk je er eigenlijk nu nog iets van?

Wat fijn dat mensen hier elkaar toch in kunnen helpen en steunen!! Vind dit leuk!

gaag alles goed met de wonder baby's ??
Mijn moppie krijgt nog steeds borstvoeding en komt ook echt nog 2 soms 3x in de nacht al bijna 7 maanden lang.. flesje accepteert ze niet dus het is echt allemaal me Myself and i 

Terug
Bovenaan