<p>goedemiddag dames, </p><p>Ik ben nu 27+2 weken zwanger en ben sinds ik thuis zit door heupproblemen super emotioneel en neerslachtig. Bij de kleinste tegenslag of discussie barst ik uit in huilbuien tot op een punt dat ik mezelf niet meer herken. Ik heb het besproken met mijn VK maar die schrijft het af aan mogelijk ijzer te kort of blaasontsteking dus daar maar weer een test voor. Ik voel me onwijs onbegrepen en ben op een punt dat ik het zo niet meer wil! ik wil men leven terug . Kan niks verdragen van zowel mijn man als men zoontje niet en als ik naar buiten ga zet ik een masker op zodat het niemand opvalt. Heb ook heel erg het gevoel dat ik er alleen voor sta want eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren wanneer er iemand aan me heeft gevraagd hoe het eigenlijk gaat en hoe ik me voel. Ben bang als ik er in mijn omgeving over praat dat ze me een aansteller vinden. Ik hoop dat iemand van jullie mij een tip kan geven want zo gaat het echt niet langer meer omdat het ook niet eerlijk is tegen over mijn zoontje want die verdient gewoon een vrolijke en blije mama. </p>