prenatale depressie

Meid, heel veel sterkte en blijf in contact met mensen. Veel praten.
En misschien een andere tip: er zijn homoepathische bachbloesems te krijgen die heel goed helpen tegen dit soort klachten. Het heeft mij enorm geholpen om de cntrole over mijn gevoelens terug te krijgen. Ik had zo'n last van schommelingen: kon het ene moment blij zijn en het andere moment uit mijn vel springen. Er is veel info op internet te vinden!
Ik ken een goed erkende homeopaat die deze middeltjes verstrekt... je kunt het proberen! Als je haar emailadres wilt, zeg t maar!
 
Hey Tamjoh,

nu weet je in iedergeval waarom je je zo voelt. En dan kan er ook wat aan gedaan worden. Vaak heeft de buitenwereld hier niet zo veel begrip voor, omdat ze het niet gelijk aan je zien en je gevoelens niet begrijpen. Ik heb hier verder ook niet echt ervaring mee... Tenminste heb wel angsten en nare gedachtens en gevoelens gehad na de geboorte van me eerste kindje, maar ben daar nooit mee naar de dokter geweest. Als ik er op terug kijk denk ik dat het wel een of andere depressie was. Ik vind het niet zo raar hoor dat je je zo voelt. Elk mens heeft ook wel iets dus je hoeft je er zeker niet voor te schamen. En zoals winx zei: het gaat over.

Heel veel sterkte meid!

Groetjes Sanne
 
hoi meiden
bedankt voor jullie reacties ben er wel weer beetje gerustgesteld over vind het wel fijn om zwanger te zijn hoor maar vind het gewoon eng en ben heel erg bang me kindje te verliezen en bang om een bloeding te krijgen en me moeder en me man blijven maar tegen me zeggen tam het komt nu wel goed je bent al 17 weken zwanger en die kleine maakt het goed in je buik en dat weet ik wel maar kan het niet geloven en ben bang om blij te zijn dat het dan nog mis gaat en vanmorgen weer pijn in me rechter onderbuik stekende pijn me moeder gebelt en die zegt zijn of je banden of je verstopping en dat kan ook best maar dacht meteen zie je wel me gevoelens zijn wel goed raak me kindje wel kwijt maar die pijn is wel weer weg en me kindje zit goed en beweegt lekker in me buik maakt me er nog wel zorgen over maar zo als ze zeggen komt wel goed me man wil met de baby kamer aan maar vind het nog wel eng maar moet toch wel gebeuren nou dat was het wel ff weer groetjes tamara
 
Terug
Bovenaan