prenetaal onderzoek

Hoi MamaBo,

Ik ben 39 jaar en vandaat dat we besloten het te laten doen. Verder komen er in mijn familie meerdere kinderen voor met meerdere afwijkingen in ernstige vorm vandaar dat wij het er voor kiezen.

Hey

Ik wil ook een onderzoek doen hoor. Ik ben 37 jaar en ja je loopt gewoon meer risico.
Er bestaat ook zoiets als Trippel P geloof ik dat kan vooraf aan volkken of vruchtwater onderzoek.
Ik heb alle folders mee en laat me gewoon goed informeren.

Ik vind ook zeker dat iedereen hier elkaars keuze moet en kan respecteren!! Wij doen het ook niet vanwege mijn leeftijd (30) maar omdat we al 2 gezonde kinderen hebben. Het is gewoon een gevoel van dat we het deze keer moeten laten doen. Wij gaan wel in eerste instantie voor alleen een nekplooimeting en vlokkentest. Vruchtwaterpunctie zal ik niet zomaar laten doen.

denk dat het bij 20 wekenecho zal blijven bij ons... ik ben net 30 en zie nog verder geen afwijkingen in familie en we hebben al een gezonde meid op de wereld mogen zetten...

En zeker MamaBo, laat iedereen zijn keuze in waarde en respecteren... daar is de keuze ook voor... naar wie dat wilt of niet..

Terug
Bovenaan