<p>Hoi, ik ben nu 22 weken “ongepland” zwanger van Mn 2 de kindje .. onze dochter is straks 2 jaar en 3 maanden als onze zoon geboren word.</p><p>ik ervaar deze zwangerschap als een domper ja ik zeg het nu ik ben helemaal niet blij ik weet dat dit bij sommige mensen in het verkeerde keelgat zal schieten en dat kan ik ze niet kwalijk nemen ik ga niet het hele riedeltje aan over hoe sommige mensen er een moord voor zouden doen om zwanger tezijn etc.</p><p>dat wij straks nog een kindje hebben daar kijk ik enorm naar uit het is alleen het zwanger zijn waar ik zo slecht tegen kan.</p><p>ik ben gewoon niet happy </p><p>daarbij ben ik ook heel bang voor wat er komen gaat als de kleine er eenmaal is. Hoe zal Mn kleine meisje daar mee omgaan ze is nogal een mama’s kind en ik spring gelijk op als ze iets nodig heeft dit zal straks gewoon anders zijn. Wat ook niet helpt is dat veel mensen in mijn omgeving met 2 kleintjes kort op elkaar fijne positieve verhalen vertellen ik krijg alleen maar te horen dat het zo ontzettend zwaar is.</p><p>ik ben voor de duidelijkheid dus wel heel blij en dankbaar dat wij straks nog een kindje zullen hebben maar ik ben ook ontzettend bang.</p><p>ik durf er met niemand over te praten ook met Mn partner niet ik wil hem niet ook bang maken voor mijn angsten.</p><p>ik had net helemaal Mn draai gevonden met ons meisje ze slaapt eindelijk door en nu valt dat allemaal ineens weer weg.</p><p>en dat zwanger zijn gatverdamme probeer iedere dag te zeggen oke nog even vol houden je bent over de helft maar ik wil zo graag Mn eigen ik weer terug lekker in Mn leuke outfits lekker een drankje drinken na een lange dag af en toe een sigaretje op steken gewoon omdat ik daar zin in heb een broodje filet eten pffffffff </p><p>ben nu ook op vakantie en het is gewoon allemaal heel anders ik ben jaloers op iedereen die ik na 5 uur met een wijntje zie zitten schateren van t lachen </p><p>alles kost met zo veel energie ook al zullen veel van jullie met goed bedoelingen zeggen kom op nog even maar je kan t het komt gewoon niet bij me aan het voelt gewoon niet zo </p><p>weet niet wat ik wil met dit bericht denk gewoon even van me afschrijven </p>