Pret echo voor geslachtsbepaling

Melsd@
Wij kregen bij de pret echo ook eerst te horen of alles gezond was, bijna alles wat je op de 20 wk echo hoort en ziet konden ze daar ook al zien. En daarna hoorde je wat het geslacht was. 
Weet niet of dat overal zo gaat maar bij ons wel in elk geval. 

Bij de eerste met 15+6 en nu bij de twee staat het gepland bij 14+3. Ben benieuwd of dat niet te vroeg is. Maar als dat zo is kun je de week erna nog eens terug komen (gratis).

Wij hebben het met een week of 17 gedaan. We gingen daarna op vakantie en konden lekker samen dagdromen. En van de shock bekomen want we zaten er helemaaal naast qua gevoel. Wij vonden de 20 weken echo fijn als bevestiging en hebben het daarna ook aan anderen verteld. 

Bedankt voor alle reacties!
Wij gaan maandag middag voor de pretecho. Zijn nu ruim 15 weken ik hoop dat ze iets kunnen zien. Toch best spannend want we willen het graag weten voor eventueel de naam en spulletjes etc. 

Nog even in afwachting dus! 

Ik heb mijn geslachtsbepaling gehad met 13 weken en 2 dagen. Het is een meisje en ze doet het goed. Ik heb gezien dat maagje gevuld was, dat betekent dat de kleine meid vruchtwater tot zich neemt. 4 kamers gezien van het hartje... en een niertje..... 
Mijn kleine meid was erg dwars... bewoog kei veel maar bleef in een onhandige positie liggen.. uiteindelijk heb ik een inwendige echo gehad zodat ze het geslacht konden zien.

2x met 14 weken gedaan, beide keren was het heel duidelijk te zien, eerste keer een jongen, nu een meisje. 
Inderdaad ook wel de garantie dat als ze t niet konden zien, je gratis terug mag komen 

Het wordt een jongetje! Echt heel leuk en sowieso  beide waren welkom geweest hoor hihi :) 
Het geslacht was volgens de mevrouw die de echo's maakte duidelijk te zien. Zelf vond ik het wat lastiger om te zien maar je ziet het ook niet elke dag op echo! 

Terug
Bovenaan