pret echo

Hallo,

Ik ben nu 25 weken zwanger en twijfel heel erg of ik wel of niet een pret echo laat maken.
Het lijkt mij heel erg leuk om de kleine nog eens te zien voor de geboorte, maar het kost wel ongeveer 100,- voor iets wat je vervolgens niet meer gebruikt.

Graag hoor ik wat de bevindingen zijn van andere dames: doen of het geld uitsparen?

Bedankt voor jullie reactie.
 
Hoi

Wij hebben wel een pretecho laten doen, ook omdat we met de 20 weken echo het namelijk niet konden zien wat het werd. Alleen mijn placenta ligt er voor, dus we hebben 2 keer een pretecho gehad, ik vond het erg leuk en mooi om zo je kindje te zien, ja het is veel geld, maar ja ik kan niet in andermans portomonee kijken, wij zijn wel blij dat we het hebben gedaan.
 
hoi,

Wij doen het niet, inderdaad die 100 euro. Hoop geld hoor! Voor iets wat op dit moment leuk is, maar wat je later toch niet meer bekijkt, denk ik...

 
Wij hebben het bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan. Was wel heel bijzonder! We hebben gekozen om alleen de foto's te kopen, en geen dvd. Was een stuk goedkoper en we hebben de dvd niet gemist.

Liefs Mich
 
Wij hebben het bij mijn vorige zwangerschap wel gedaan. Was wel heel bijzonder. We hebben alleen de foto's gekocht en geen dvd, dat was een stuk goedkoper. We hebben de dvd ook niet gemist.

Liefs Mich
 
Wij hebben het bij mijn vorige zwangerschap wel gedaan. Was wel heel bijzonder. We hebben alleen de foto's gekocht en geen dvd, dat was een stuk goedkoper. We hebben de dvd ook niet gemist.

Liefs Mich
 
WIj hebben er donderdag wel 1 gehad. Ik heb me ook laten tegenhouden door die 95 euro. Ik heb van mijn vriendinnen een tegoedbon gekregen voor mijn huwelijk en dus toch een pretecho. Maar weet zeker dat ik het de volgende keer weer doe. Ik heb wel de dvd genomen en kon mijn moeder laten zien dat de kleine al kan lachen drinken enz. Ik heb er absoluut geen spijt van en heb al best veel mensen de cd-rom en foto's laten zien. de dvd bewaren we nog tot volgende week.
 
ook wij hebben het gedaan.
je kijkt er misschien niet elke dag naar, maar ook later voor je kindje is het leuk om te zien. wij gaan nu 8 januari weer kijken naar onze mini.
het is een hoop geld, maar zo leuk om je kindje nog een keer extra te zien.
maar dat moet uiteraard iedereen voor zich weten.
 
Terug
Bovenaan