pret echo

Wij hebben het gedaan met onze eerste. Toen was 3D net in zwang geraakt. Ik vond persoonlijk de kwaliteit niet echt super. Ook leek onze dochter uiteindelijk helemaal niet op de foto's en beelden. De DVD is nooit meer uit de kast geweest, alleen mijn ouders hebben het nog gezien. Uiteindelijk hebben we met nummer 2 en 3 besloten het niet meer te doen. Hoewel geld niet echt een issue is hier, vond ik het het geld niet waard.
 
Wij hebben bij de eerste wel gedaan, met dvd.
Ik heb het 1 keer laten zien aan me ouders en dat was het.
Bij dit kindje gaan we het niet doen. Ik vind het te veel geld, en dat kunnen we nu beter besteden aan de verbouwing van onze zolder.
 
Wij hebben bij de 3e een 3D pretecho laten maken en vond het geweldig!
Hij leek dus wel op de beelden. We konden toen met 26 weken ook heel duidelijk zien dat hij al behoorlijk veel haar had (zag je echt zweven in het vruchtwater, net als dat je zelf in bad onder water ligt zeg maar) en dat hij grooooote voeten had :)
Dus extra grote sokjes meegenomen naar het zhuis en die waren nog te klein haha.

Wij hebben het toen overigens deels laten doen omdat onze oudste overtuigd was dat het een meisje was... en mijn gevoel zei echt een jongen, maar daar wou de oudste niks van weten: het is een zusje! (niet eens ik WIL een zusje, maar het IS gewoon zo).

En op 3D zie je alles gewoon heel duidelijk. Zelfs de oudste kon heel goed zien dat er toch echt een piemeltje zat hihi.

Ben nu 32 weken zwanger van de 4e en deze keer hebben we het niet gedaan.
 
Wij hebben bij de 3e een 3D pretecho laten maken en vond het geweldig!
Hij leek dus wel op de beelden. We konden toen met 26 weken ook heel duidelijk zien dat hij al behoorlijk veel haar had (zag je echt zweven in het vruchtwater, net als dat je zelf in bad onder water ligt zeg maar) en dat hij grooooote voeten had :)
Dus extra grote sokjes meegenomen naar het zhuis en die waren nog te klein haha.

Wij hebben het toen overigens deels laten doen omdat onze oudste overtuigd was dat het een meisje was... en mijn gevoel zei echt een jongen, maar daar wou de oudste niks van weten: het is een zusje! (niet eens ik WIL een zusje, maar het IS gewoon zo).

En op 3D zie je alles gewoon heel duidelijk. Zelfs de oudste kon heel goed zien dat er toch echt een piemeltje zat hihi.

Ben nu 32 weken zwanger van de 4e en deze keer hebben we het niet gedaan.
 
Ik heb het wel laten doen, met name zodat de oma's en opa mee konden en konden kijken naar een echo. Onze spruit lag helaas elke keer verstopt dus de foto's zijn niet echt super. Wel mochten we 3 x terug komen dus heb er geen spijt van. Heb geen dvd genomen. Bij het bureau van ons zijn het ook gewoon kleine foto's en in zwartwit dus dat was jammer. Ik vond het wel leuk om die kleine 3 x aan opa en oma's te laten zien, je zag hem echt drinken enz dat was wel leuk. Piemeltje lag ook verstopt achter mijn navel schaduw of hij lag met zijn benen dicht haha....tis een eigenwijs

Maar als je twijfelt.... zou wel snel beslissen dat je het op tijd kan laten doen.
 
Terug
Bovenaan