Pretecho en ....

(hier log ik effe voor in!)

Ow Nanda, wat geweldig!!!!

Gefeliciteerd!!

Wat kan het leven toch mooi zijn hè,.. zucht..

Geniet maar lekker van alles, het is je gegunt!

En wat een mooie echofoto zeg! zo duidelijk, super!

ps: mogen wij forum mama's bruidmeisjes zijn????????? hihi..

Esmé mv Kay en ???

(36.2 wk zwanger)

Hiya Nanda!

YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! Wat een geweldig leuk aanzoek (haha daar zou deze niet zwangere doos ook van gaan huilen hoor) Leuk dat hij Tess er ook zo bij betrok. Helemaal goed!

Oh en ik vind dat je kleine ventje op zijn zus lijkt, nu al...kan dat uberhaupt? haha anyway, heel veel geluk gewenst .

Ajuus, ilja

Wat een mooie echofoto!!
Gefeliciteerd meid dat je gaat trouwen!! En wat heerlijk om te zien dat je aanstaande zo'n goede papa is voor Tess!

Groetjes, Marieke, Lyanne en Vince

Lieve Nanda!

Wat romantisch!!!!!!!!!!!!!!!!! Geeft jouw aanstaande hier toevallig ook cursussen in?? Want dan stuur ik die vriend van mij als eerste hoor! Die is zo romantisch als een houten deur!
Echt super, hoe ze dat saampies even gedaan hebben! Wat zal jij gelukkig zijn! En dan ook nog zo'n prachtig mooi ventje erbij straks.....ik krijg hier gewoon kippevel van!
Geniet maar lekker van dit alles hoor! Je hebt het verdiend!

Dikke knuffel van Cissy

PS Helemaal geen slecht idee van Esme: de forummamma's allemaal als bruidmeisje: hebben wij (bijna) allemaal een goede reden om aan de Sonja te gaan en  misschien gelijk een vermelding in het Guinnes Book of Records met de meeste bruidsmeisjes ever haha

Ohhhh..... Nanda wat een super nieuwtje zeg, gefeliciteerd!!!!
En wat leuk dat hij je gevraagd heeft en je meisje daarbij betrokken heeft.
Leuk vooruitzicht hoor....maar eerst even jullie kindje, ik moet je eerlijk zeggen dat ik 3d echo's altijd een beetje eng vind maar dit is toch wel een hele mooie.
Geniet van je zwangerschap, romantische man, lieve meisje en de bruiloft in het vooruitzicht.

liefs Daniëlle.

hey
wat een ontzettend leuke valetijnsdag heb jij dan gehad zeg mooie echo foto's en dan ook nog zo'n romantisch aanzoek! GEFELICITEERD!!
en wat ontzettend fijn dat je aanstaande zo'n leuke papa is voor Tess
Alvast heel veel plezier bij alle voor bereidingen
liefs mira

Terug
Bovenaan