pretecho gehad

en het was zoooooo leuk!
In eerste instantie lag Junior steeds met de handjes voor het gezicht of liet een mooi gevormd achterhoofd zien, maar blijkbaar was het toen wel uitgespeeld en ook al bleven de handjes in de buurt van het gezicht/hoofd, we konden het gezichtje mooi bekijken.

Lekker bolle wangetjes al, je zag ook al haartjes zitten, dus helemaal kaal is het waarschijnlijk niet hihi en we konden ook echt al wel familiegelijkenissen zien, wat bijzonder zeg. Oké het koppie wordt nog groter en boller, maar neusje en oortjes enzo zal echt niet meer van vorm veranderen tot de bevalling (en erna waarschijnlijk ook niet haha).

Bij de screeningsecho kwamen ze op een baby die ruim 2 weken voorliep in groei, dat was nu al iets afgenomen. Ben vandaag 26 weken en 2 dagen en de metingen kwamen tot een gemiddelde van 27 weken en 1 dag. Had in het gezicht en op de beentjes al wel spekkies zichtbaar. Ook heel lief het voetje in volle lengte op de foto, kortom: we hebben genoten!

Onze kinderen waren ook mee en daar hadden ze niet zoveel interesse, maar thuis moest direct de DVD gekeken worden, nou daar kan geen Kabouter Plop DVD tegenop hoor .

groetjes,
Marije

Hoi, leuk joh, bijzonder ook! Goed voor je andere kids, voorbereiding kan niet beter lijkt me. Je wilde graag weten wat het is he? Weet je het nu? Ik hoop het voor jullie.
Weet jij ook of ze er echt voor kunnen zorgen bij zo'n pretecho dat je er juist NIET achter komt wat het wordt? Wij willen ook wel zo'n echo maar dus niet als de kasn groot is dat je in vol ornaat kan aanschouwen wat het is... Haha, ik heb de vraag ook al bij het echo bureai neergelegd, maar daar hebben ze nog niet geantwoord. Ik wil dan over drie weekjes gaan (of deze woensdag nog, de dag erna ga ik op vakantie).

Ben benieuwd! Geniet van je kleine he, en natuurlijk van de dvd!

X D

Hoi D.

Zeker voor de oudste was dit een goeie zet in de voorbereiding! Hij was er al wel erg mee bezig hoor met de baby in mijn buik enzo, maar merk echt dat het voor hem nu nog meer leeft, het is concreter.

We wilden idd graag weten 'wat' er in mijn buik zit en dat weten we nu ook. Deze keer werkte Junior prima mee.

Ze vroeg vantevoren of we het al wisten en zo nee of we het wilden weten en met ons bevestigende antwoord is ze 'op zoek' gegaan. Aangezien Junior eerst met de handjes voor het gezicht lag was daar wel even tijd voor kon het ook mooi even draaien haha.

Ik denk dat als jij aangeeft het niet te willen weten ze niet 100% kunnen garanderen dat je het niet zult zien (net als dat ze niet 100% kunnen garanderen dat het voorspelde geslacht klopt natuurlijk), maar dat ze het ook redelijk uit beeld kunnen houden hoor. Misschien even wegkijken als ze de eerste beelden oproepen, want ze zullen maar per ongeluk net volop in het kruis kijken haha dan is er weinig meer te verbergen waarschijnlijk.  Maar als de echoscopist eenmaal weet hoe het kindje ligt zal ze al snel richting het hoofdje/gezichtje gaan om daar te kijken lijkt me.

Bij ons is het 2x in beeld gebracht en beide keren moest ze er echt even heen met het apparaat. Van hoofd naar voeten toe lagen er knietjes tussen dus als we het niet hadden willen weten hadden we het niet hoeven weten.... maar het was dan ook geen wijdbeens.

Ben benieuwd wat voor antwoord je krijgt van het bureau en of jullie nog gaan koekeloeren bij de kleine!

groetjes,
Marije

hee marije! wat gaaf dat het zo geweldig leuk was!! en dat ie al haar heeft!! hihi! maarre..... ik ben echt vreselijk nieuwsgierig nu of je een jongen of een meisje krijgt... ga je het echt niet aan ons vertellen? ahhhh? aaahhhh??? :)
groetjes sabine

Hoi!
Nou heb gister en vandaag gemaild met de echo mevrouw (wat een workaholic zeg, mailen in het weekend) en ze garandeerde me dat we er niet achter komen. Nou weet ik zelf wel dat het niet 100% kan maar goed, dan moeten we niet steeds kijken he... Haha en hopen dat ze niets op de dvd zetten met een volle blik op x
Wij gaan 3 september, ik kon ook al deze week, maar volgens die mevrouw zouden de plaatjes dan minder mooi zijn. Eerst nog even op vakantie dus. Grappig want we zijn precies even ver!
Maar goed we gaan dus toch maar. Ben heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd!
Fijn weekend!
Liefs
D

hoi!
hee marije, moest je voor de pretecho ook een volle blaas hebben? of zal dat alleen zo zijn geweest tiijdens de hele vroege echo's voor de 12 weken?

dattig ik heb het nog aan een vriendin van me gevraagd, of je het nou echt supergoed zou herkennen, het geslacht, maar zij zei ook dat ze het echt pas zagen toen de mevrouw er specifiek naar keek en vertelde wat ze zag. ik zal het je ook nog even laten weten na morgen!!!

groetjes sabine

Terug
Bovenaan