pretecho gehad

Zeker apart dat ze tegen jou zeiden dat het nu nog geen mooie plaatjes zou opleveren. Hier zeiden ze wel na 25 weken omdat er dan vaak al onderhuids vet is en dat was bij ons dus zeker wel zo (nou krijgen wij grote kindjes met een buffertje over het algemeen hihi). Hoe ver ben je dan als je de echo krijgt? Ben erg benieuwd wat voor mooie plaatjes dat op gaat leveren.

Dat geslacht.... zeker bij 2D is er weinig van te maken, bij de jongste vond ik dat erg moeilijk in elk geval. Nu in 3D was het allemaal wel duidelijker, maar zij krijgen zoveel mensen over de vloer en ook genoeg die het niet willen weten... komt vast helemaal goed!

@Sabine, ik zou je eerder willen adviseren om je blaas niet al te vol te hebben! Mocht jullie kleine niet helemaal lekker meewerken qua ligging of ze moeten moeite doen en dus met dat apparaat op je buik moeten duwen/draaien om het gezichtje bijv. te kunnen zien dan is dat een beste aanslag op je blaas als die te vol zit. Je baarmoeder ligt echt hoog genoeg nu hoor .
Zijn jullie er nu trouwens al uit of jullie het willen weten of niet?

groetjes,
Marije

dan doe ik hem wel halfvol haha! kan ik 'm altijd nog legen mocht het teveel zijn! :)
ik heb er zoveel zin in! ook wel weer spannend! we willen niet weten wat het is. na de 20 weken echo was vooral ik heel erg nieuwsgierig geworden, maar eigenlijk vind ik het nu hartstikke leuk om het niet te weten. en eerlijk gezegd denk ik er zelfs bijna nooit over na, over of het een j of m is! m'n vriend ook niet. hij zou het op zich wel willen weten maar het maakt hem niet uit of ie het wel of niet weet...nou, dan doen we het maar lekker niet!

kun je trouwens iets van jullie zelf of van je andere jongens herkennen in de nieuwe beeb? dat lijkt me zo bijzonder om te zien!

doei! sabine

wat super zo een echo!
wij hebben op 2 september een 3D echo.
ik kan niet wachten!
ik kijk er zo naar uit, echt geweldig dat je het ook op dvd hebt.
dan kan je altijd weer even na genieten!
fijn dat alles oke was met de kleine!

groetjes ilse

Hé Sabine,

Ja we konden echt al familiegelijkenissen zien in deze kleine spruit, zoooo leuk.
Zoals het er nu naar uitziet lijkt het (want nee ik ga het echt niet zeggen ) op mij en de jongste (die dus ook op mij lijkt haha). Zaten zelfs wel wat dingen in die ik op babyfoto's van mijn broertje terug kon voeren, dus dominante genen aan deze kant van de familie .

De beentjes waren dan weer niet superlang en dat is dan meer iets wat van mijn man vandaan komt (ik heb ze juist wel relatief lang in verhouding).Wel grote voeten als het zo blijft ontwikkelen en dat is dan wel weer juist van mijn kant van de familie (mijn broers zijn 'gezegend' met maatje 45 en 46  terwijl de papa van deze spruit op maatje 41 door het leven gaat).

En wat ik vooral erg lief vond was de slaaphouding. Kontje de lucht in, handjes onder het hoofd... net als de jongste graag slaapt (nog steeds!).

Nee als ik geweten had dat het zo leuk was.... hadden we de vorige keer ook een 3D echo laten maken denk ik.

groetjes,
Marije

Hey Marije wat leuk zeg. Ik zit er over na te denken het ook te laten doen door het enthousiasme hier haha. Echt super. Enne wij kunnen hier best een geheimpje bewaren hoor hihi....vertel het nu maar hahahaha.

jaaaa petra je moet het echt doen! het is zo gaaf! ik ben echt helemaal verliefd, op het neusje en mondje hahaha!!! en op de voetjes!!! dat waren voornamelijk de punten die we echt supergoed hebben kunnen zien. oja en natuurlijk ook de handjes en de wangetjes.... owowow het is zo'n schatje!! :)
s

en marije echt gaaf dat je zoveel gelijkenissen hebt kunnen zien! ik vind dat toch zo bijzonder!! de echodame zei dat het neusje van onze baby ook echt het neusje is wat ie heeft....WOW!

Terug
Bovenaan