Pretecho: ik kan niet wachten!

A

Anoniem

Guest
Hé lieve dames,

Volgende week woensdag krijgen we een pretecho.
En ik ben echt zóóó benieuwd! De 20 weken echo is alweer 5 weken geleden en ik wil zo graag naar ons kindje kijken. Vorige keer kon de echoscopiste ook niet zien of het een jongen of een meisje is, dus daar hopen we nu wel achter te komen.

Tegen die tijd ben ik 24 weken en 3 dagen zwanger.

Hebben jullie ook pretecho's gehad of gepland?
Met hoeveel weken?
Iemand ervaring met Babyview in Amersfoort?
Ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig, ik wou dat ik een luikje in mijn buik had

Groetjes, Lotte

Ik heb gister mijn pretecho gehad!!
Ben 22 wkn en 2 dgn zwanger en het was echt super mooi!!

Echt heel leuk om je kindje te zien! Helemaal mooi je ziet het bewegen en dan weet je eindelijk zeker dat je je kindje voelt in je buik! Je hebt er beeld bij!!!

Ik ben heel blij dat ik dit gedaan heb!

Succes, en geniet ervan!!

Ik heb voor volgende week vrijdag een echo staan, dan ben ik alweer 26 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb de afspraak bij Babyview in Arnhem staan, ben echt heel erg benieuwd.
Mijn vriend is dan jarig, dus ben benieuwd hoe hij gaat reageren op deze verrassing!
Maar de berichten op het gastenboek klinken in ieder geval al erg goed.

In ieder geval heel veel plezier en geniet ervan!!!

Groetjes,

Judith

ook ik krijg een pretecho op 28 weken. Naar het schijnt is het gezichtje dan echt al mollig enzo en bijna netzo als het er zal uitkomen. We hebben al op 22 weken eeens een blikje kunnen werpen en dan ik moet zeggen was het beeld zo goed niet, het is echt wel nog mager dan. Gelukkig lag ze niet goed naar de camera dus mogen we gratis en voor niks nog eens opnieuw komen, en we hebben veiligheidshalve gekozen voor 28 weken, als het kindje dan nog niet gevuld genoeg is :)
natuurljik moet ik wel nog een goede 4 weken wachten tot het zover is. morgen gelukkig wel gewoon op controle bij de gynaecoloog en die kijkt ook altijd eventjes

Wij gaan op 19/9 voor de pretecho en nemen dan onze oudste ook lekker mee! Kan hij ook eens kijken naar zijn broertje of zusje.

Ik ben dan 26 weken zwanger

Het geslacht zullen we niet bekijken, maar de rest natuurlijk lekkeer wel!

gr mama van MD

Hoi hoi

Ik mag 21 september voor de pretecho, ben dan 27 weken zwanger.
Heb er ook al megaveel zin in, we gaan dit keer bij babyview in Arnhem.
Het zal mij benieuwen!

LIefs

Hoi Lotte (en anderen),

Wij hebben met 21 weken een pretecho laten doen en het was ons elke cent méér dan waard, echt fantastich om je kindje nu al zo uitgebreid te kunnen zien.

Ervaring met Babyview in Amersfoort heb ik niet, maar wij zijn wel bij Babyview geweest (Zoetermeer) en niets anders dan lof voor hen!

Liefs Saskia

Haaai Lotte,

Nog 2 nachtjes! ik kan niet wachten....

Groetjes Kelly

Terug
Bovenaan