Pretecho: ik kan niet wachten!

Dank voor jullie reacties, ik heb er nu nóg meer zin in!
Nu nog maar 1 nachtje slapen

hoi hoi,

wij hebben a.s. zaterdag onze pretecho!
Ik ben dan 26 weken en 4 dagen in verwachting van onze baby.....
We weten al voor 50% wat het is, en zaterdag wordt dit bevestigd, ik vind het heel erg spannend! Ik wil t gezichtje ook heel graag zien!

lotte nog 1 dagje wachten! Spannend! laat even weten hoe het was!

xx

Hoi hoi allemaal,

ik vraag mezelf stiekem af wat een pretecho precies inhoud?
Waar kan je daarvoor terecht?

Sorry, klinkt mss gek dat ik zoiets niet weet... Maar ik wacht gewoon telkens op het volgende gynaecoloog bezoek...
Maar aangezien ze de laatste keer niet zagen wat het geslacht is van ons kindje, zie ik een extra echo ook wel zitten. Ik veronderstel dat dit een pretecho is, of heb ik het mis?

Liefs,
van ons...

Ik ben bij Babyview geweest in Amersfoort. Er zijn veel meer bureaus, maar op hun site kun je een beetje zien wat het is: http://www.babyview.nl/
Het is overigens zéér aan te bevelen. Je ziet je kindje (als het goed ligt) in prachtige 3d beelden en je krijgt een dvd mee naar huis. Als je wilt, kunnen ze meestal ook het geslacht wel zien.

Groetjes, Lotte

Ik ben gisteren in Amersfoort geweest.
Mijn kindje wilde zich dus niet laten zien!

Daarnaast vond ik dat de echoscopiste niet echt een feestje ervan maakte, ondanks dat de baby zich niet veel liet zien. Daar kon natuurlijk niemand wat aan doen, maar wij hadden bijv onze oudste mee.
Ik had de indruk dat die mevrouw daar ook niet goed raad mee wist, terwijl op de site staat dat je iedereen mee mag nemen, had ik verwacht dat ze hem er een beetje meer bij zouden betrekken.

Ik moet zeggen dat mijn ervaring bij Echovision in Deventer veel positiever was, die man vertelde ook veel meer dan deze mevrouw.
Het was een beetje plastisch allemaal.

Wel grappig trouwens dat onze kleine dus nu al eigenwijs blijkt te zijn! We hebben een glimp op kunnen vangen en dat was het dan....wel grappig!
We waren er al een beetje bang voor omdat het bij een aantal echo's bij de gyn al met de handen voor het gezicht lag en nu bleek ook nog eens dat de navelstreng in de weg zat......maar al met al hebben we toch nog een paar fotootjes met een kleine indruk kunnen krijgen.

gr mama van MD

Terug
Bovenaan