Pretecho?

Bedankt Dames!
En weet je Sandra ik denk dat hij inderdaad wel nieuwsgierig is aangelegd... Het kan werken, hihi.
Maar fijn om te weten dat je dus niet HOEFT te zien wat het word.

Grtz Muty.
 
Hallo,
Wij hebben ook een pret-echo laten maken. We hebben dit gedaan toen ik 21 weken zwanger was. We wilden ook niet weten wat het werd. Vanaf 42 weken moet ik naar het ziekenhuis voor controle (oa voor een echo). De gyn was niet echt handig en we dachten gezien te hebben wat het werd.... We hebben het toen niet gevraagd. Hierna hebben we trouwens nog wel 3x een echo gehad. Op woensdag 31 maart is onze zoon geboren.... Mijn man en ik hadden het goed gezien!!!! We waren er trouwens niet teleurgesteld om dat we het wisten, maar wij hoefden niet lang meer te wachten voor de kleine geboren zou worden. Veel succes met je keuze.
Groetjes
 
Wij wilden het geslacht niet weten bij de echo en daar houden ze gewoon rekening mee.Dit was trouwens geen pret-echo dat vind ik namelijk maar geldverspilling maar een gewone routine-echo van 22 weken.Ik kan me ook niet voorstellen dat je als leek ook maar iets ziet want die beelden gaan zo snel en zijn behoorlijk onduidelijk.Uiteindelijk bleek het een jongetje te zien,hoera!!!.
 
Halloo,

In tegenstelling tot wat hierboven gezegd wordt, haalde ik het er meteen uit. Nog zonder dat de echoscopiste iets zei. Het wordt een jongetje en dat was heel duidelijk te zien bij 25 weken zwangerschap. Het komt niet vaak voor dat het zo duidelijk is voor iemand die er verder geen verstand van heeft, maar het zou dus zomaar kunnen dat je man het wel ziet.
Veel plezier bij de echo, want het is wel super mooi om te zien.

groetjes M
 
Terug
Bovenaan