pretecho

Heymeiden,
Na lang twijfelen omdat het van mn vriend niet zo nodig hoeft heb ik dan toch een afspraak gemaakt voor een pretecho en wel op 14 juni.duurt nogzo lang voor de kleine er is.en zo een pretecho lijkt me daarom super.we gaan voor de 3d echo incl dvd.wie gaan ernog meer voor de pretecho?en met hoeveel weken zwangerschap?ik ben dan precies 26 weken.
liefs jootje

Heeii Josanne..

Wij hebben er ook veel over na gedacht idd..
vandaag alleen besloten het toch maar niet te doen..:(

We hebben namelijk al 4 echo's gehad.. en ik moet over 7 weken weer op voor een groeiecho omdat de kleine beetje aan de kleine kant is(hij/zij is nu net zo groot/klein als een baby van 18 wkn en 5 dgn en ben zelf 21 wkn en 3 dgn..) dus wij moeten op voor nog een paar echo's en hebben daarom besloten voor het geld van de echo schoenen te kopen..(mag namelijk niet meer op hakken lopen.... en heb alleen maar hakschoenen..)

Maar wil je heel veel plezier wensen bij de pret echo.. geniet ervan !!
Voor iedereen doe nog een pretecho heeft... Heeeeeeeel veel plezier met het bekijken van jullie kleine wondertjes...!!!

Liefs Maris

heey

wij gaan ook hoor!!!
ik ga ook rond die tijd, 26 a 27 weken!
heb al een pretecho gehad deze zwangerschap en dan is de laatste keer dat we dr in 3d/ 4d gaan zien!!!
ik heb het bij alle 3 gedaan dus om bij deze dan niet te doen...
ik vind het heerlijk, een half uur lang naar dr kijken!
hopen dat ze dan beter meewerkt dan de afgelopen echo's! of hand dr voor of een voet in dr snoetje of navelstreng in gezicht!! hihi

liefs

Heey..

Wij hebben besloten om geen pretecho te doen. Ik heb nu namelijk al 4 echo's gehad en moet over 1,5 week nog een keertje heen, voor nog een vervolg op de 20wk echo (ze hebben het ruggetje nog niet goed kunnen bekijken)

Dan hebben we onze krummel in totaal 5x mogen zien en dat vinden we leuk zo :)

Maar allen die nog wel heen gaan wens ik natuurlijk heel veel plezier. Geniet er lekker van..:D

Liefs, Rosan

Heeeey,

Wij doen het wel. Mij duurde het ook te lang van de 20-weken echo tot het einde, en we zijn ook allebei erg nieuwsgierig naar de 3-d echo :D

Wij gaan 3 juli, ik ben dan 29 weken zwanger :D

liefs H

Terug
Bovenaan