Wij zijn al geweest
3 wk na de 20 wk echo. Wel kort op elkaar,maar ik had eerder altijd de ervaring dat bij ons de 3d echo,s niet zo wilde lukken als de zwangerschap verder gevorderd was,dat kwam ook doordat de placenta aan de voorkant lag en mijn beide kids steeds hun gezicht in de placenta draaide.Vandaar dat ik deze keer eerde ben gegaan nu hij nog wat kleiner is en beter te vangen op beeld,ondanks dat ik de placenta nu aan de achterwand heb liggen. Zul je net zien,Hij ligt meestal met z,n hoofdje naar onder en duwt zijn gezichtje tegen de baarmoederwand aan whaaa! Gelukkig heeft ze hem een paar keer goed op beeld kunnen krijgen en heb ik echt een paar mooi 3d foto,s waar zijn gezichtje heel mooi en duidelijk op staat. Zo bijzonder! Mijn dochtertje was ook mee en voor haar was het ook leuk,want nu kon ze zijn gezichtje ook echt herkennen als een gezichtje en zijn voetje met kleine wiebelttentjes.Ze zat zo enorm te glunderen!
Soms ziet zo,n beeld er ook wel akelig uit,als ze draaien,dan krijg je een vervormd beeld en dat ziet soms echt raar uit. Bij mijn 2 oudste had ik toen zo,n pakket met meerdere echo,s en mocht ik meerdere keren terug komen,omdat het niet zo wilde lukken hihi,maar nu laten we het bij deze ene keer. Ik heb een mooie dvd en prachtfoto,s. 1 foto staat op kast.Is soms een beetje gek,dan kijk ik naar die foto en dan voel ik hem schoppen en dan denk ik; ja dat ben jij,dat is hij, mijn zoon! Rare gewaarwording.
Dames veel plezier tijdens de PRET echo!
liefs