pretecho

ik heb morgen om 13.00 een pretecho! Ik ben 4 april uitgerekend en zal dan dus 15 weken en 4 dagen zijn. word vast onwijs leuk en natuurlijk mooie plaatjes voor in het plakboek.
Hopelijk kunnen we dan ookal het geslacht zien want dat is mogelijk! en zo niet dan gaan we over een paar weken nog een keer :D Heb natuurlijk al een tijd een voorgevoel over wat het geslacht is en ben benieuwd of ik weer gelijk heb! tot nu toe heb ik het alle 3 de keren goed gehad dus ik sla stijl achterover als het toch het andere geslacht zou zijn hahaha

Ik heb er in ieder geval zin in! nog meer mensen die een pretecho gaan doen?

groetjes
Raya

Hey

Wat leuk! Veel plezier alvast.

Wij willen ook een pretacho laten maken, maar dan pas met ong. 27 weken. Wij gaan dan voor een 3d echo. Ik wacht de 20 weken echo wel af voor het zien van het geslacht. Ik wil het ook heel graag weten.

Alvast veel plezier morgen!!

Hoi Raya,

leuk, veel plezier! Wij gaan inderdaa dook een 3d pretecho doen, zo rond de 23 weken. Volfgens mij 'ken'ik je van het mei2008 forum, mijn zoontje Tijn is van 29 mei. Kan het kloppen dat je daar toen ook meekletste? Ik had daar een andere inlognaam ( mijn eigen naam)...
Maar goed, veel plezier morgen! Ga je hier ook vertellen wat het geslacht is?

ik laat pas een pretecho maken na de 20 weken echo.
dus ik mag nog even 5 weken wachten.
ach ja, wij blijven het spannend houden van wat het geslacht gaat worden tot de geboorte ;-)

@ 3ekindje... Ja dat klopt wel ! mijn Dochter Aeon is van 7 mei 2008. Jij ook weer zwanger? leuk dat je zo af en toe toch weer bekenden tegen komt! Als ik vandaag het geslacht weet dan zal ik het hier wel neerzetten :)

Ik wou eigenlijk dit keer een verrassing! heb alle vorige keren wel een geslachtsbepaling gehad en heb nu 2 jongens en een meid dus het maakt gewoon niet uit. heb nog voor allebei in huis. Maar helaas heeft het lot een beetje anders bepaald. Me schoonmoeder heeft namelijk net te horen gekregen dat haar kanker helemaal uitgezaaid is en er is geen garantie dat ze het gaat halen tot de geboorte van de kleine. En eigenlijk wil ik dan ook niet egoïstisch doen en denken van ach ze red het wel en dan ziet ze het wel bij de geboorte. Dus heb besloten dat ik liever het geslacht weet zodat ik dat dan wel kan meegeven als ze toch plots wel eerder gaat dan we hopen. Nou ja lang verhaal weer.

@mamavanesmee... heb je al een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo? ik ga maandag of dinsdag even bellen voor een afspraak. Ik moet daarvoor nog even naar de gyn om toestemming te krijgen dat ik de 20 weken echo + de groeiecho's onder begeleiding van de vk praktijk heb. Nou ja duimen maar :)

ik heb nog geen afspraak gemaakt. ga dat denk ik ok in de loop van volgende week doen,
vind het wel snel gaan hoor de zwangerschap.

wel vervelend dat je schoonmoeder terminaal is. hopelijk kan ze toch nog even jullie kindje bewonderen. sterkte de komende tijd

Ja dank je wel, ik hoop ook dat ze het allemaal red. vooral voor me man natuurlijk.

En heb net de echo gehad! alles was helemaal goed en blij nieuws compleet niet wat ik verwacht had is het een jongen! duidelijk te zien.. voor dat ze de kans had om het te vertellen riep mijn moeder al AAAAAH kijk die piemel! hehehe heel comisch en ontzettend leuk.

Nu namen verzinnen!

Ik wil het ook weten!! Ik vermoed dat het een knulletje is...Eind november hebben we de 20 weken echo en met een week of 25 willen we de pretecho doen,3d en 4d!

Volgende week eerst naar de gyneacoloog voor controle van mijn eierstok, misschien dat we het geslacht al stiekem zien,hihi...en anders even wachten...

Terug
Bovenaan