pretecho

Hoi Hoi!
Ook wij willen graag een pretecho, ik denk zo rond de 23 weken. We hebben nog afspraak gemaakt, wel voor de 20 wekekn echo (11/11/10). We gaan zeker kijken of het een meid of een mannetje is, we zijn zooo benieuwd!
Het verzinnen van een jongensnaam is best moeilijk! Voor een meisje zouden wij het zo weten, voor een jongen moeten we echt even goed gaan zitten hoor!
Heel veel plezier met het verzinnen van namen en vooral heel, heel veel sterkte voor jullie met je schoonmoeder. Dat is echt een rottijd om mee te maken, zeker nu je zwanger bent.
Greetz Esz

wat leuk, weer een jongen!!!!!! Inderdaad , ik vind jongensnamen ook zoveel moeilijker! Gelukkig hebben we nog even de tijd....
Ja, zie je wel, toch van het meiforum, hihi.
Ik moet inderdaad ook nog een afspraak maken voor de 20 wekenecho, ga maandag meteen bellen

Wel triest van je schoonmoeder hoor, hopelijk redt ze de geboorte wel gewoon...

hallo

wij hebben de 20 weken echo 11 november de volgende dag ben ik 20 weken.en we hebben 13 jan 2011 de pretecho dus 3d/4d echo. dus ben heel benieuwd,dan ben ik 29 weken.

Groetjes Annet

heb vandaag gebeld voor de 20 weken echo. we krijgen deze 24-11 om 20u.
ben benieuwd.
ik ga daarna bellen naar het buro voor de pretecho. wil toch wel eerst graag weten of alles goed is met onze spruit.
en het geslacht? dat blijft bij ons geheim tot de bevalling.

Terug
Bovenaan