Pretecho

Wij hebben gister een 4D echo laten maken! Ik voelde in de ochtend al dat ons kindje vandaag een rustig dagje wilde hebben en lekker wilde gaan slapen... M'n man en ik hopen dat ie met de echo wakker zou worden en lekker zou bewegen maar nee hoor!! Lekker m'n z'n handje op zijn hoofd lag ie dan te slapen..
De echoscopiste hoopte dat ie z'n arm weg zou doen en ging ze porren in m'n buik maar hij draaide zich om en bleef stuf zo liggen
Zij porren in m'n buik, ik ging nog springen maar nee hoor! Eigenwijs....
We mogen gelukkig terugkomen met de hoop dat ie dan goed ligt Waarschijnlijk gaan we 18 feb!

Iemand ook al plannen om een pretecho te laten maken..?

Hahahaha, lijkt wel of die kleintjes dat aanvoelen. Hoor van zo veel mensen, dat hun kleintje echt niet mee wil werken als ze een echo hebben. Heel grappig. Fijn, dat je nog een keer mag.

Wij gaan wel een 3D echo doen, maar hebben nog geen afspraak staan. Maandag eerst de 20 wekenecho en dan 6 weken later ofzo de 3D echo.

Toch wel heel gaaf om je kleintje weer even gezien te hebben, ookal lag ie lekker te tukken ;-). Geniet er van.

Ja wij hebben volgende week vrijdag de 4D echo,ben ook super benieuwd of onze kleine zich wil laten zien.Je hoort het inderdaad vaker dat ze net met armpje voor gezicht liggen. Waar ben je geweest?Wij gaan in Delft.

Wij hebben 14 feb de 20 weken echo en daarna doen we geen echo meer. Ik vind het wel super mooi als je die beelden op internet ofzo ziet, maar ik wil liever wat meer een verassing. Dus nog niet al te veel van mn kindje zien.

Veel plezier als je het nog een keer gaat proberen! Wel grappig idd dat zoveel kindjes niet echt mee willen werken...

grappig dat de kleine slaapt op een moment dat jullie zo graag beweging zien. Wel leuk om de kleine weer te zien slapend of niet. Wij hebben er voor gekozen om geen echo te laten maken,maar wie weet verander ik nog an gedachten. Het duurt nog wel lang voordat we onze kleine weer zien.

wij mogen 22maart voor de 3/4d Echo.
Duurt me te lang.. Pas de 20weken echo gehad.
Dus eventjes geduld hebben.

Dat hadden wij met de 12weken echo dat de kleine rustig lag te slapen.

Terug
Bovenaan