Pretecho

Engeltjelief@ Grappig zeg.
Wel fijn dat je nog een keer terug mag komen.Zit dit dan bij de kosten?Neem aan van wel toch?
Hadden jullie ook dat pakket van 90euro?

@wonder2011 Inderdaad grappig zeg! Wij hadden ook het pakket van 90 euro! En als de baby niet in de goede ligging ligt zegt ze dat je zonder kosten terug mag komen. De echo duurt dan 15 minuten!

Oké nou wel heel fijn dat jullie terug mogen komen.
Vind ik eigelijk ook wel vanzelfsprekend het kost immers aardig wat.
Beetje aardige mensen daar?
Hoop dat onze kleine meid er goed voor ligt.

Het was voor ons de 2e keer, helemaal in het begin gingen we erheen om er 100% zeker van te zijn of we echt zwanger waren :p
Maar tot nu toe aardige mensen!
Alles wat gezegd wordt door wie dan ook wordt opgenomen op de DVD, dat je het vast weet ;)
Ons kleintje lag lekker te slapen dus de volgende keer moet ik vooraf koffie of cola drinken (drink ik op dit moment vrijwel niet) zodat ie actief wordt van de cafeïne! Misschien ook een tip? ;)

Hoi allemaal! Wij hebben voor 9 maart een afspraak voor een 3D/4D pretecho gepland staan. Dan ben ik 26/27 weken zwanger. Heb er heel veel zin in en kan haast niet wachten, maar ja we moeten toch echt nog ff volhouden. Wij gaan in Zaltbommel, iemand daar toevallig ook ervaring? We krijgen ook een DVD als het goed is, maar heb geen idee of daar geluid bij zit.

Terug
Bovenaan