Pretecho?

Hoi!
Even vraagje. Wie van jullie gaat er nog een pretecho doen? Ik wil graag een 3D/4D echo inplannen. Maar met hoeveel weken zwangerschap krijg je de kleine nog goed in beeld? Heb in ieder geval eindelijk mijn vriend kunnen overhalen dat het WEL leuk is om alvast te spieken hoe de kleine eruit ziet haha!

wij hebben zaterdag een pretecho. zwart wit echo's en 3D echo gaan we doen op een dvdtje.
bij ons zeiden ze vanaf week 27 het mooiste was.
dus zaterdag ben ik 27weken en gaan we die echo doen.
ik hoop dat ze niet eigenwijs is en lekker in beeld blijft.

liefs

Hey, wij gaan as donderdag de pretecho doen...4D... een vriendin had het bij 27 en een andere bij 30 weken gedaan kreeg van beide het advies om het eerder te doen.
Daarom overlegt waar we het gaan laten doen en kwamen op week 26 uit! Op mijn verjaardag!

http://www.echopraktijkdrechtsteden.nl/voorproefjes.php

zij hebben op hun site vb staan per week..

kussies

Wij zijn toevallig gister avond geweest en gister was ik precies 26 weken.
Het was echt helemaal geweldig ondanks dat die kleine eigenwijze meid elke keer haar benen voor haar hoofd legde hebben we uiteindelijk een super gave dvd met prachtige 3D/4D beelden en een aantal fotootjes erbij.
Ze namen echt de tijd, toen ze in het begin niet goed wilde liggen hielp ze even iemand anders tussendoor en mochten wij daarna nog een keer proberen en toen lag ze wel goed.
www.babyview.nl
Hoever ben jij nu?
In ieder geval super veel plezier!!!

Oh wat raar, ik dacht dat het veel eerder moest en dat we al laat waren maar ben nu 24w 5dg dus we zijn ruim op tijd. Kan iemand vertellen hoeveel zoiets kost of is het afhankelijk van waar het wordt gedaan?? Kan het niet gewoon bij me vk praktijk gedaan worden? K hoor het wel!!

oh ja dan ben je zeker op tijd!!
Op die site die ik je hierboven heb doorgegeven vind je ook de prijzen daar.
De VK doet geen pretecho's zoizo doen ze meestal geen echo's na de12 weken alleen als daar een speciale reden voor is.
Je moet gewoon even googlen voor een goed adres bij jou in de buurt.

Thanks Fiestory. Ben blij dat k even hierna heb gekeken en gevraagd. Blij te horen dat die van jou goed is gelukt!!!
Ben nu zo benieuwd.
Nogmaals bedankt!

Wij gaan as. zaterdag een pretecho in 4D laten maken in Delft.
Ben dan 24 weken en kregen te horen dat je met 24 weken nog alles goed in beeld krijgt. Als je het later deed dan had je alleen maar kans op losse plaatjes van of alleen het hoofd, buikje, voetjes etc..

We zijn erg benieuwd aangezien we er al een x eerder een pretecho hebben laten maken met 18 weken en dat was deels in 3d en 4d + een dvd opname met geluid. Vonden het zo bijzonder dat we zaterdag weer gaan :)

Terug
Bovenaan