Pretecho?

Wij zijn ook een keer in Delft geweest, met 21 weken en toen vonden ze de baby nog te dunnetjes, ze adviseerde met week 23/24 als je later gaat is het kindje te groot....om mooi te bekijken.

De kosten varieren, kan je ff googelen, je hebt verschillende pakketten die ze aanbieden...wij hadden toendertijd een pakket van 95 euro.

Een pretecho schijnt het mooiste beeld te geven tussen 24 en 29 weken zwangerschap, maar ik denk ook dat dat per zwangerschap verschilt. Het ene kindje groeit immers toch net iets harder dan de ander.

Ik ga geen pretecho doen, wij vinden dit niet nodig en het past ook niet in ons budget. Maar voor iedereen die wel gaat, heel veel plezier! :)

Liefs

Hoi,

Bij Babyvison in Delft betalen wij za €90,00. Dat is incl. 2 kleurenfoto's en 6 zwart/wit foto's + een DVD opname met geluid.

Voelde me daar erg op m'n gemak en ze nemen echt de tijd voor je.

Hoi...

wij gaan naar Domburg en daar kost het 44 euro met dvd en fotoos! Ook is mij verteld dat het met 29 weken het het moooiste resultaat geeft...bij Mika zijn we ook daar geweest met 29 weken en prima beeld..super!! Ben benieuwd of dat straks ook zo is..de 24e okt gaan we weer..

ook wij gaan heen met 26 weken. (over 1,5 week)
ik heb een echo bon gewonnen bij moeders voor moeders van 100eruo anders hadden we het denk ik niet gedaan. vind het wel erg prijzig.
maar nu heb ik er wel erg veel zin in.

Terug
Bovenaan