Pretecho??

Laten jullie een pretecho doen met 28/29 weken? Het lijkt me heel erg leuk om te zien op wie mijn kindje lijkt, maar vind het ook wel leuk om nog 'iets' als verrassing te hebben zeg maar :)
Ben benieuwd of jullie dat ook laten doen! En het is ook niet echt goedkoop... Maar volgens mij krijg je wel leuke filmpjes enzo mee!
 
Ik laat hem maken als ik 27,5 week ben! Vind het eigenlijk al laat! Vorige keer had ik hem met 26 wk! Ze zeggen dat ding de mooiste tijd is! Het is echt super gaaf om te zien! Enne het zegt niet dat je kindje zo duidelijk lijkt hoor! Ik vond hem er in het echt zo anders uitzien! Bij mij leek het dus niet sprekend! Maar ti's wel super gaaf! Mooie foto's en dvd! Ik doe het bij babyvieuw! Zitten door heel Nederland!
 
Ik wil ook graag...Maar ga eerst ff afwachten hoe het nu zit met de extra groeiecho, die ik zou moeten hebben...
En mijn vriend is het er nog niet helemaal mee eens...daar waar ik vorige keer ben geweest krijg je de 2e keer in dezelfde zwangerschap 25 euro korting...'maar dan dan nog wel prijzig hoor...
Wacht eerst volgende week af en dan nog maar weer even overleggen...
 
Heyy

Wij hebben met 16 weken een 2d pretecho gedaan en willen nu weer met 28 weken een 3d echt onwijs veel zin in!! Tis prijzig maar zooo leuk. Ik ben zo benieuwd de laatste keer hebben we het met 18+5 week gezien ik ben nu 23+1.. Nou ben ik de 24e jarig dus kan mooi cadeaubonen vragen:). En met 35 weken krijg ik een. Nog liggingsecho.

Liefs
 
Terug
Bovenaan