Pretecho??

Wij gaan met 25 weken een 3/4 d echo laten maken, op onze trouwdag, is ons kleine ventje er ook een beetje bij. Hebben er echt onwijs veel zin in. Dit gaan wij doen in Papendrecht bij drechtsteden, krijgen er dan 10 zwart/wit foto's bij en 8 kleuren foto's. Dat is ongeveer 100/115 euro incl. dvd.

Liefs Mariska
 
Hallo,

hier een augustus mama, ik heb hem gister laten maken met 32weken en ik kan je zeggen het is het zeker waard! het koste ons 110 euro en we hebben 20 foto's en dvd + cadeau's gekregen en het was in 3/4d.
ik heb het rond deze tijd gedaan omdat ze zeiden dat hij al zijn roze kleur had en babyvet en ze hadden gelijk want hij lijkt sprekend op mij! het is zooo leuk en bijzonder! je ziet echt alles en zo goed! ik heb last van heel veel zwangerschapskwaaltjes maar dit neemt alles weg!
Veel succes!

Liefs,

Lahijan
 
@ Lahijan wat leuk zeg!! dus het is wel aan te raden om deze echo zo laat mogelijk te doen? wat vervelend dat je last hebt van kwaaltjes! wat dan bv?
 
@denise Ja het is zeker weten een aanrader want hoe later hoe beter je de baby kan zien (en je kunt dan goed zien op wie die lijkt) bij mij zeiden ze dat in week 31 tot 32 het beste te zien is want ik wou hem eerst eigenlijk al met 28 weken doen.

nou ik heb heel veel last van rug/buik pijn, bekkeninstabiliteit, niet meer slapen dan 2uurtjes, steken in mijn kuiten en billen, vocht vasthouden, soms tintelende armen (alsof het verdoofd is) en zooo'n ongeloofelijke vermoeidheid, last van hormonen pff en ook nog te horen gekregen dat mijn rib is gekneusd omdat die kleine me een harde trap heeft gegeven! maar ik meen het als ik zeg dat ondanks al die kwaaltjes zodra je de baby voelt of ziet je alles even vergeet

 
owjah de zwangerschaps dementie is nu wel heel erg geworden,, ik was boodschappen doen en moest spullen hebben voor het avond eten maar toen ik thuiskwam en ik in de tas keek had ik meegenomen: aardbeien, kersen, muffins, ships, chocola, muesli repen al het lekkere behalve iets voor het avond eten :$ hahahahaha en soms vergeet ik wat ik de vorige dag heb gedaan :$
 
Terug
Bovenaan