Prijs kinderwagens

Hallo,
Wij zijn voor 2de hands gegaan. Babyproducten worden over het algemeen relatief kort gebruikt en zijn dus meestal nog goed in orde. Ik vond het dan ook belachelijk en zonde geld om 700euro aan een kinderwagen uit te geven. Ik ben op tijd gaan zoeken, op marktplaats, en alleen maar bij mij in de buurt. Ik heb 'm gelukkig al gevonden, maar als dat niet gelukt was had ik altijd nog verder in het land kunnen zoeken. We hebben nu een complete quinny buzz voor 230euro.
Je zegt "we hebben nog tot december", maar als je voor een nieuwe wagen kiest, moet je even rekening houden met de levertijd...die kan soms nog behoorlijk oplopen!
Groetjes, Edith.

Wij hebben dus inderdaad de wandelwagen van x-adventure gekocht.
Fijne wagen hoor, dikke luchtbanden en ruime bak enz enz.
Wij zijn er alleen nog niet uit hoe de maxi-cosi adapter nou precies werkt.
Dus als iemand ons dat zou kunnen vertellen of waar ik dat op internet precies kan vinden graag.

groetjes
Anita

Hoi
voor de kinderwagen hebben wij wel veel geld uit gegeven. Die was iets van 700 euro. Wij hebben de buggaboo frog. Maar dat was al bijna 4 jaar geleden. En sinds de geboorte van de oudste heeft hij nog niet op zolder gestaan. Daarom zijn we er ook heel blij mee. Hij loopt lekker en is klein en praktisch en lichtgewicht. Op vakantie op ameland was hij ook erg handig. Onze jongste die nu ruim 1 is zit er het meest in, maar als ik eens met onze oudste van 3 alleen op stap ga en ze is moe, vind ze het ook nog heerlijk om er in te zitten. Onze oudste heeft er bijna 2 jaar in gezeten, tot de tweede kwam, en we bouwen hem gewoon weer om tot kinderwagen als Bambino zich aandient en dan kan die er een paar jaar in.
Het kinderkamertje hebben we niet zoveel geld voor uitgegeven. Die hebben we voor 75 euro tweedehands overgenomen en is ook nog prima. Ons standpunt hierin was, dat je de wandelwagen veel gebruikt. Oké, het kamertje ook maar die hoef je niet regelmatig in en uit te klappen en zo, die staat stil, je hoeft er niet mee te lopen enzo. We hebben bewust weinig geld voor het kamertje en meer voor de wandelwagen uitgegeven, en daar hebben we geen spijt van.

Hoi,

Bij Snobis babystore en bij Van Asten babystore zijn de wagens dus echt niet duur hoor. Ja rond de 300,00 euro ben je altijd wel kwijt.
Wij hebben in maart 2007 een dochter gekregen en hebben toen een 2e handse kinderwagen gekocht. Nu zijn we in verwachting van een 2ling en moeten we een andere. Nu de x adventure twin. Stuurt met 1 vinger.
Daar moet je op letten hoor. Hoe de wagen stuurt.

Succes,

gr linda

Hoi hoi,
Bij de eerste van ons zijn we naar een "goedkopere versie" afgegaan. 300 euro bij van Asten en onze peuter zit er nu nog in!
Maar nu krijgen we nog een tweeling erbij en dan is het andere praat!
Ik heb wel mijn eisen. Hij moet makkelijk in de auto te plaatsen zijn, door deuren gaan, goed kunnen draaien en dat soort dingen. Als hij dan nog mooi is en een mooi prijsje heeft is het geweldig.
Helaas is de realiteit voor eenlingwagens en tweelingwagens niet zo.....
800 euro heb je een redelijk normale, uitzienbare wagen en nog niet eens de duurste.
Wat ik al vrij veel vind.
Marktplaats ben ik dus gaan kijken, op zich wel veel aanbod en ook redelijke prijzen denk ik zo, dus dat is mijn tip!

Gelukkig voor mij ben ik laatst in de stad mensen tegen gekomen die een tweelingenwagen bij hadden met de opties die ik wilde en dus ben ik aan hun gaan vragen waar ze die hadden gekocht! Nou mag ik die wagen in november opkomen halen voor 50 euro, ik helemaal blij!!

Misschien moet je gewoon eens rustig doorzoeken en gelukkig heb je de tijd nog!
Succes ermee!
Groetjes Loes

Hoi,

toen wij op pad gingen voor een kinderwagen zijn we ons ook rot geschrokken van de prijzen....inderdaad is het lastig te bepalen welke eisen je stelt en hoe vaak je de wagen gaat gebruiken..................uiteindelijk hebben we besloten wel een 3 in 1 wagen te willen (kinderwagen, buggy en maxi cosi). Maar dan begonnen de prijzen wel vanaf 800 euro en dat hadden we niet.
Uiteindelijk heb ik een tweede hands kinderwagen gevonden. Was er altijd een beetje op tegen om die tweedehands te nemen....maar toen ik hem zag.........die mensen hadden hem amper gebruikt en was dus nog zo goed als nieuw. Alles was afneembaar en we konden alles dus gewoon in de wasmachine doen....dus voor 350 euro hadden we een vrijwel nieuwe wagen....................................

groetjes

hoi, wagens zijn inderdaad erg duur wij hebben esprit wagen zelfde idee een beetje als quinny. ideaal ding zit van alles bij maar ook 600 euro. erg duur maar ik heb nu 2 kinderen en heb er al heel veel plezier van gehad. als je dit niet wilt uitgeven moet je even op marktplaats kijken staan echt nog mooie op, en niet duur. wij hebben nu een duoseat gekocht van mutsy en in 2 delen gekocht totaal 175 kwijt en nieuw kosten ze ook 500 euro. dus succes!!

heyhey,

we hebben voor 300 euro een kinderwagen gekocht. 3 wiels en die ook nog te verstellen is tot wandelwagen (of hoe dat heet) voor als ze ouder is. we kregen er gratis een maxi cosi bij. ik vind het opzich niet duur als je tegenwoordig die prijzen ziet.

Terug
Bovenaan