Prijs van Friso omhoog?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Tot mijn grote verbazing is hier de Friso voeding duurder geworden! Leuk hoor, een andere verpakking, maar moet dan de prijs ook omhoog? We gebruiken hier Friso 2, Comfort. Tot op heden betaalden we tussen de 9,- en 9,60. Vanmiddag bij het Kruidvat 10,65   . Ik schrok me rot!   Dus ik nog ff gecheckt bij de Etos.   Hier is dat meestal de duurdere drogist. En daar kost het nu 10, 80!
Is dat overal het geval of woon ik gewoon in de verkeerde plaats?

gr Anita

Hoi Anita,

wij halen het altijd bij de AH, volgens mij 7,19!
Scheelt dus echt wel, al zou je denken dat het daar duurder is.

De prijs is inderdaad flink opgeschroefd. Ik had vorige week een oud en ene nieuw pak bij de Jumbo en inderdaad, het scheelde meer dan een euro! Ik heb hiervoor steeds Friso gebruikt, maar toen ze naar de nieuwe verpakking gingen was het 3 weken nergens te krijgen. Ik ben toen overgestapt naar Kruidvat. Nu dus nog 2 pakken Friso hier, maar hierna ga ik weer terug naar Kruidvat. Ik vind het nu veel te duur. (Wij gebruiken (ten)overigens Friso normaal).

Groetjes,
Natasja en Anne

Bij ons is de Friso gewoon ook flink duurder geworden.
Bij het Kruidvat betaalde ik voor de oude verpakking 6,79. Vorige week was het 8,nogwat. Er schijnt ook iets in de samenstelling veranderd te zijn, waardoor de prijs flink is opgeschroefd.

Wilmi

Ik had er al eerder ergens over gelezen hier op het forum, maar bij ons is de prijs gewoon hetzelfde gebleven; 9,48 voor een pak friso comfort bij de AH en idd iets meer dan 7 euro voor de normale variant.
Misschien komt het nog?
Sil

Yep ook hier duurder,
er zit nu een stofje in voor goede hersenontwikkeling en dat vindt friso een euro kosten blijkbaar!

groetjes ramona

Ja, er zit nu AA in en DHA en dat kost nu eenmaal kaptalen....
Ik vind het jammer dat je nu geen keus meer hebt en dus Friso zou moeten nemen met deze stofjes. Ik had liever de goedkopere oude Friso, maar helaas....

Ik wist wel dat de grondstoffen van diverse prodcuten een stuk duurder zouden worden waaronder de  zuivel maar ik  zal eens aan mijn man vragen wat wij nu moeten betalen voor de Friso Comfort want hij haalt de boodschappen altijd en nu ben ik toch ook wel benieuwd wat wij hier in tok tok city betalen voor een pak Friso met nieuwe "hersenstofjes" (flauwekul trouwens).  Belachelijk dat alles zo duur word maar we doen er helaas zo weinig aan.

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan