Prijs van Friso omhoog?

Tja, al met al is het dus gewoon duurder geworden. Het zal voor Friso wel nodig zijn geweest om allerlei dingen te gaan veranderen.
Ik heb een folder van hun gekregen over de post. Daar staat nergens vermeld dat het duurder word. Wees dan een held en vermeld dat ook. Wat mij betreft was het 'oude' prima. Maar goed.... we kunnen er   toch niks aan doen.

gr Anita

quote: mama1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:09:49'));

Hoi Anita,

wij halen het altijd bij de AH, volgens mij 7,19!
Scheelt dus echt wel, al zou je denken dat het daar duurder is.

Ja maar dat is de normale variant die je dan hebt. De comfort is geen 7,19 bij de appie... is ook meer als 10,-

Groetjes Debby mv B'Elanna

Toch hier gisteren bij de appie friso comfort gehaald, de nieuwe variant; 9,60.
Zo duur was hij altijd al.
Sil

Ik heb gisteren toch even gekeken bij de Appie maar ook hier kost de Friso Comfort
€ 9,60 dus idd net zo duur als anders.

Groetjes,

Puk

Ah mooi! Thanx voor de tip van de AH!
Dat zou je toch niet verwachten van de AH. Aangezien ik daar weinig kom wist ik dat dus niet. Maar ik zal toch eens een poging gaan doen de volgende keer.  AH zit bij ons midden in de stad, zelden een parkeerplaats en dan ook nog betalen als je wel een parkeerplaats vind. Dus of ik dan wel voordeliger uit ben...
Nou ja, we gaan het toch eens bekijken. Ben nu wel benieuwd!

gr Anita

ha,

Ik zei eerder al dat de Friso bij ons bij het Kruidvat inderdaad een stuk duurder is geworden. Vanmorgen keek ik bij de Boni, en daar staat het nog gewoon voor de oude prijs: 6,79. En t is wel de nieuwe variant.
't is dus inderaad uitkijken nu waar je het koopt.

Wilmi

Inderdaad, de gewone Friso 2 kost bij AH 7,19.... Had het bericht niet goed gelezen....

Ja, daar kom ik weer aan met mijn gezeur over geld...
Vanmiddag was ik even bij de C1000. Daar stonden nog oude pakken voor de nieuwe prijs! Wat een onzin! (Jullie hebben al in de gaten, ik kan me hier echt heel pissig over maken!)
Nou, ik zal proberen er nu over op te houden...

gr Anita

Terug
Bovenaan