Prikjes en steekjes...

Ha forumdames,

Nu weet ik hoe zeer mijn lichaam me voor de gek kunt houden en dat als ik maar lang genoeg denk dat ik iets voel, ik het ook daadwerkelijk ga voelen... De hele kleine speldenprikjes die ik de afgelopen dagen af en toe voel in mijn onderbuik (rechts, links, midden) heb ik dan ook geprobeerd te negeren. Maar dan vandaag....

Ongeveer zeven centimeter onder mijn navel is het met tussenpozen aan het steken. De steken voelen niet scherp, maar eerder beurs. Ik heb nooit buikpijn in de week voor ik ongesteld word, alleen prikkelbare darmen, maar zo voelt het niet.

Herkent iemand dit? En betekent het mispoes? Ik had zo'n belachelijk overtuigd gevoel dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn, maar hiervan word ik van mijn stuk gebracht.

Sorry voor dit 'Lieve Mona'-berichtje, maar pffff... Zwanger-willen-worden-vrouw heeft een beetje feedback nodig ;-)

Liefs,
Melian

Haai Melian,

We willen denk ik gewoon allen graag zwanger worden waardoor we van alles gaan voelen..

Ik had zelf vorige week ook last van steken in mijn onderbuik... niet eerder gehad.. dan ook niet ongi worden 10 dagen over tijd... pfhh toen begonnen mijn borsten pijn te doen, last van misselijkheid.. en de testen maar negatief... Ik weet niet of het voor jou kan betekenen dat je zwanger bent of niet.. Hopelijk wel!

Vorige week vrijdag ongi geworden maar wat een pijn had ik toen.. eerder nooit zo'n last gehad ook niet voordat ik met de pil of spiraal begon..

Succes!

Liefs Laurie

Whahahaha, sorry ik moet er echt heeeel hard om lachen, geweldig beschreven!!

Ik begrijp precies wat je bedoeld, eigenlijk duidt er bijna niets op een zwangerschap maar het zou toch heeeeeeeeeel goed kunnen zijn.

Ook ik heb een prikkelbare darm en voel ook buikpijntjes op andere plekken en nee zo ken ik ze niet hoor :)

We zullen toch moeten afwachten.... En volgens mij ongeveer nog net zo lang :)

Dus ja ik herken en nee ik weet helaas ook niet wat het betekend...... geduld maar weer ben ik bang.

Lfs

Dat afwachten is gewoon moeilijk.
Als je eenmaal de keus hebt gemaak om voor een kindje te gaan, wil je het ook NU.
Maar zo werkt het in de meeste gevallen helaas niet.
En je lichaam kan je dan goed voor de gek houden.
Hopelijk houd jou lichaam je niet voor de gek.
Maar, even afwachten nog. Met hopelijk een positieve test als uitkomst.

Dankjewel voor jullie berichtjes.

Op het moment dat ik het berichtje had neergezet, was de grootste druk van de ketel en wilde ik het berichtje eigenlijk het liefst weer verwijderen, hahaha!

Inmiddels heb ik nog steeds af en toe steekjes, maar heb me voorgenomen om daar maar niet teveel op te letten. Dit weekend leuke dingen doen, niet teveel op het forum rondhangen en vanavond lekker eten en 'gewoon' één wijntje drinken. Alsof het leven doorgaat... Wordt ook wel tijd na twee weken madness :)

Fijn weekend allemaal!!! En nogmaals dank dank dank. Is fijn om te kunnen delen.

Liefs,
Melian

Ik zit nu dus in hetzelfde schuitje... Maar waarschijnlijk houdt mijn lichaam me voor de gek! Dit is de afgelopen maanden vaker gebeurd, al voelt dit nu totaal anders!

Wij zijn ook aal een tijdje bezig, dus misschien beeld ik me ook allerlei dingen in... Ik weet het niet meer!

Wanneer is jouw NOD? Ik moet tot donderdag wachten...

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan