Prikjes en steekjes...

Hey Daisy,

We lopen ongeveer gelijk. Mijn NOD is vrijdag...

Lastig is dat hè, dat je iedere keer weer andere dingen herkent die wel eens op 'raak' zouden kunnen wijzen. Volgens mij is ieder gevoel dat je menselijkerwijs kunt ervaren wel eens door een zwangere vrouw beschreven als symptoom. En wat wil je al die zogenaamde symptomen geloven!

Ben jij van plan om donderdag te testen, of ga je met een vroegtest aan de slag?

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik gisteren al een test heb gedaan (ontzettend tegen beter weten in natuurlijk ;-)) Die was, zoals te verwachten, hartstikke negatief. Voel me vandaag wel meteen minder zwanger, dus tegen de obsessie is het goed geweest.

Ik hoop dat jij jezelf beter onder controle hebt, haha!! Succes met wachten meis. We houden elkaar op de hoogte ;-)

Liefs,
Melian

Ik hoop me in te kunnen houden tot ik donderdagavond niet ongi ben!
Normaal voel ik een week voor mijn nod al krampen ed die mijn ongi aankondigen. Dit voel ik ook nog helemaal niet!

Wat jij zegt, elk gevoel is wel ergens terug te vinden als symptoom van een zwangerschap.

Ergens denk ik eigenlijk wel dat ik dinsdag of woensdag een vroegtest in mijn winkelmandje heb liggen...

Liefs Daisy

Nog even een paar regels om het van me af te schrijven en dan ga ik me toch echt even een paar uur knalhard op mijn werk concentreren...

NOD-day komt steeds dichterbij en mijn vermoedens (lees: hoop) vliegen alle kanten op. Het ene moment zo ontzettend zwanger met misselijkheid en rare krampjes. Het volgende moment voel ik me doodnormaal een Melian die binnenkort weer eens fijn ongesteld gaat worden, met een cupmaat groter en al. Afwachten is het enige werkwoord dat een beetje zinvol is in deze fase en dat doe ik dan ook maar. Maar wat zou ik toch graag een kijkje in de toekomst nemen!!! Ik geloof niet in voorschotjes op teleurstelling en ongeluk, maar heel stiekem... begin ik mezelf toch een beetje voor te bereiden op rode duivels. Als ze deze maand toch komen, heb ik mooi toneelstuk gespeeld, met mezelf als meest enthousiaste toeschouwer, hahaha!

Nog vier dagen *fingers crossed*.

Liefs,
Melian

Jullie zijn niet de enige hoor !

Ik doe met jullie mee haha ik ben namelijk net zo erg !
OOk ik heb allerlei vage pijntjes en zoek op internet bevestiging dat het raak zou kunnen zijn maar ja dat kun je maar op een manier weten en dat is afwachten dus dat doen we dan maar !!
Veel succes allen met wachten en ik hoop dat we het allemaal goed hebben .

Ik ben inmiddels gewoon weer ongesteld geworden dus ja weer niet zwanger en op naar ronde 9 dan maar weer !

Haha bijzonder gewoon dat je jezelf toch steeds weer gek kan maken hoor !

Nu weer twee weken even rust dan hoef ik me geen zorgen te maken over alle pijntjes enz datik dan denk van heee missschien ........
En dan weer twee weken hopen dat het raak is !!

Hi dames, ik hoop dat een van jullie nog zou kunnen reageren.. ik weet dat het een hele tijd geleden is inmiddels, maar ook ik heb steeds gekke prikjes onder mijn navel (vooral aan de linker kant), en snap niet wat dit is. Overigens heb ik wel PDS, maar heb dit nog nooit eerder gevoeld, heel gek!
Zou een van jullie willen laten weten hoe het uiteindelijk is afgelopen, of wat het uiteindelijk was? Waarschijnlijk gewoon darmen ;)

Terug
Bovenaan