prikjes/entingen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik was even benieuwd hoe jullie kindjes reageren op de prikjes.
Aangezien ik hoor dat de meeste kindjes er geen last van hebben, en onze Mika op allebei de entingen hoge koorts heeft gekregen.

Groetjes Connie

Hoi Connie,

Afgelopen maandag heeft Eva voor de tweede keer haar inentingen gehad, ze had er nu nog minder last van dan de vorige keer. Vorige keer wilde ze heel veel bij mij liggen in mijn armen slapen een paar dagen lang, nu heeft ze wel meer geslapen, maar gewoon in haar wieg.
Verder heeft ze totaal nergens last van gehad zelfs geen lichte verhoging.

gr. Alice

Hoi Connie,

David  had  de eerste  keer verhoging  en was 2 dagen huilerig/hangerig (inclusief dag van prikken). De tweede keer leek de reactie hetzelfde: verhoging en huilerig/hangerig maar daarna heeft hij geloof ik een buikvirusje erachteraan gekregen. In ieder geval was hij een week niet lekker. Volgende week de 3e....pff geen zin in..... Gelukkig is het daarna weer een hele tijd rustig qua inentingen.

Hoi Connie,

Russell heeft alleen na de eerste inenting koorts gekregen maar na de tweede niets en vanmorgen heeft hij weer een inenting gehad, hij slaapt wel meer maar geen koorts oid..
Gelukkig valt het mee hier...

Groetjes Kirsten

ow ok.
Mika had de eerste keer een ernstige reactie op de prikjes, 39.8, dikke blauwe beentjes, kortademig en heel erg beven. Ze wilde niet meer alleen zijn want dan begon ze te huilen. Dat is 2 dag zo geweest.
afgelopen dinsdag heeft ze weer prikjes gehad, en weer bijna al die verschijnselen behalve dat haar beentjes blauw waren.

Ik twijfel nu of ze de volgende prikjes wel moet hebben.

Groetjes Connie

Zoë heeft eigenlijk nergens last van gehad. Ze had een beetje verhoging en ze sliep beide keren het klokje rond.

noa heeft gelukkig ook nergens last van gehad en daar ben ik erg blij om..
ze heeft zich ook heel goed gehouden even en huiltje maar was gauw weer aan het lachen gelukkig.
ze heeft vorige week haar derde prikken gehad en hoeft nu pas met 11 maanden weer.
joepie!!!

groeten annelies

Terug
Bovenaan