prikpil

aah okee jaa omdat ik namelijk ook 3 weken ongesteld ben geweest ik de eerste / tweede maand van de prikpil.. dus even afwachten of ik volgende week ongesteld word ?

Ik werd helemaal niet ongesteld en tijdens het koperspiraaltje 6 maanden lang 2x per maand 1 week. Ik had nog een kinderwens dus wilde wel mijn cyclus regelmatig houden maar ik moest anti conceptie ivm keizersnede

Hier een ex prikpil gebruiker (lol klinkt net als een verslaafde zo ?)
ik heb zeker 10jr de prikpil gehad.. ik stopte altijd als ik single was.. even m’n lichaam reinigen zeg maar.. 
laatste heb ik laten zetten nov 2018, omdat ik een kinderwens kreeg geen nieuwe wezen halen en overgestapt op de pil eind Jan 2019.. die heb ik hooguit een week geslikt maar was niets voor mij.. feb 2019 gestart met de koper spiraal, veel pijn en veel last van gehad.. dus midden mei 2019 tijdens mijn bloed feestje er uit laten halen en besloten het te gaan proberen.. normaal hoor / lees je dat het een jaar kan duren voor het raak is na de prikpil.. hier in 1x raak! Had eind mei 2019 / begin juni 2019 me eiersprong, 16juni op Vaderdag wezen testen, zo positief als t maar kon.. nu ondertussen 9 maanden later.. vandaag ballon gehad en morgen word ik ingeleid.

positief verhaal dus! Laat hem straks ook weer zetten na me bevalling. 

succes met zwanger worden!!! 

oh gefeliciteerd met je zwangerschap!!
jaa ik hoor en zie idd veel verhalen over de prikpil vandaar dat ik dacht hmm wat klopt nu wel en niet en aangezien ik hem maar 1 keer heb gehaald en er toch mee stop heb de laatste 2 weken ook gewoon het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dat is dus niet zo.. heel vreemd aangezien ik wel ongesteld ben geweest vorige maand nog ik ben zo benieuwd of ik deze maand ook ongesteld word want rede dat ik stop is ook vanwege de bijwerkingen nog al vervelend voor dat ik de prikpil zetten zat ik aan de pil (zwaarste pil) toen had ik ee stop week werd ik ongesteld heb hem gezet toen ik niet meer ongesteld was vandaar dat ik het vreemd vind dat ik toch 3 weken ongesteld was zoals hier boven al vernoemd heel heftig dat minder dan weer niet en daar kwam het weer de heftige ongesteldheid en dat gewoon 3 weken lang nou ik dacht dit is toch niet goed... daarom denk ik dat ik gelijk vruchtbaar ben naar 26 feb aaangezien ik hem dan zou moeten halen 

Terug
Bovenaan