prikpil

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
ik ben hier nieuw en mijn vraag is of er ook mensen zijn die ervaring hebben met de prikpil en er mee zijn gestopt?

want ik hoor echt veel verhalen dat het lang duurd voordat je weer ongi wordt maar ik ben nu 2 maanden gestopt en ben al 2x ongi geweest en dat maakt mij best onzeker na al die verhalen.
aan de ene kant heb ik zoiets van jes maar aan de andere kant ben ik toch bang dat er iets niet goed is. wie heeft hier ook ervaring mee?

Na het stoppen van de prikpil hoelang duurd het dan voor dat het helemaal uit je lichaam is?

groetjes miranda

Hey Miep,

Ik heb ervaring met de prikpil.Werd pas na een jaar ongesteld, ben het 1 keertje geweest, daarna niet meer.Via de gyn heb ik een kuurtje duohaston gekregen om mijn menstruatie op te wekken.Daarna wel uit mezelf ongesteld geworden, maar na anderhalf jaar nog steeds niet zwanger, volgens de fertiliteitsarts heeft dit niks met de prikpil te maken, maar soms twijfel ik daaraan!
Helaas wordt je niet zo blij van mijn verhaal, hoop dat het voor jou anders wordt!

groetjes mamavanjesse

Hoi Miep,

Ik heb ook prikpil gebruikt, ik werd meteen weer ongesteld. Daarna ben ik toen aan andere anticonceptie begonnen,omdat ik niet echt tevreden was over prikpil.
Maar zoals ik lees ben jij nu dus alweer twee keer ongesteld geworden.
Dan is je cyclus toch weer terug? Of zie ik het verkeerd?
Denk dat het bij iedereen anders is.
En hopelijk dus niet dezelfde ervaring als mama van jesse.

Liefs

hey mamavanjesse

ik vind het altijd leuk om naar andere te luisteren.

ik hoor het ook vaker wat je zegt en dat komt wel door de prikpil daar heeft de HA mij ook voor gewaarschuwd.
maar bij mij is dat dus niet zo terwijl ik hm wel ruim 3 jaar aan heb gehad.

maar jij weet dus ook niet wanneer het uit het lichgaam is?

groetjes miranda

hey bloemetje1985

ja daar heb je dan wel weer gelijk in maar hoelang heb jij hm gebruikt?
en hoelang na dat jij gestopt was werd je ongi dan?

groetjes miep

Hoi,

Ik heb hem toen maar een keer gekregen, omdat ik er niet tevreden over was, ik heb toen tijdens die prikpil continu korte bloedingen gehad, nadat ze was uitgewerkt was ik eerste maand meteen gewoon ongi.
Dus ik heb hem maar heel kort gehad.

Liefs

hey

ja ik heb de eerste keer ook bloedingen gehad   maar bij de 2 prik was het al bijna weg ik ben het daarna nog maar 1 keer geweest en dat is al ongeveer 2 jaar geleden.
daarom maar ja ik wacht het wel af
en hopen dat ik dan toch snel zwanger wordt

liefs

Hey Miep,

De prikpil beschermd 3 maanden, dus ga er vanuit dat ie na 3 maanden uit je lichaam is.Bij mij was het blijkbaar anders, maar weet het niet zeker hoor!!!
Succes!!!

liefs mamavanjesse

Terug
Bovenaan