prikpil

Hoi Miep,

Ik heb enkele jaren de prikpil gebruikt. Na de laatste prik die ik heb gehad duurde het 9 maanden voordat ik mn menstrustie kreeg(3mnd werking pil) Na mn eerste menstrutie heeft het 4 maanden geduurd voor ik zwanger werd.

Groetjes an1974

Hoi Miranda,

Ik heb drie jaar de prikpil gehad en heb in februari 2007 de laatste prik gehad. Ben in september 2007 voor het eerst weer ongie geworden maar erg onregelmatig eigenlijk of om de week of een paar maand niet. Bij de gyneacoloog zeiden ze dat de hormonen wel een jaar in je lichaam kunnen blijven rond sluimeren. Ik ben doorgestuurd naar een fertiliteitsarts en die heeft onderzoeken gedaan naar mijn cyclus. Hierbij bleek dat ik wel ongie werd maar geen eisprong had. Wel een heleboel eitjes maar die gunden elkaar niet om te springen.

Heb ook twee keer een kuur gehad om de menstruatie op te wekken maar had hier geen resultaat op waarschijnlijk door de hoeveelheid hormonen die nog in mijn lichaam zaten.

Ben onder behandeling geweest bij die arts en heb hormoon tabletten gekragen (clomid) Na de tweede kuur ben ik zwanger geworden en nu inmiddels al weer 16,5 week.

Houd moed en als je wilt weten waarom het allemaal niet vlot gewoon aan de bel trekken en je laten doorverwijzen.

Succes

Groetjes Russell

hallo,

Na mijn eerste zwangerschap heb ik 2 jaar de prikpil gehad en was er ook heel tevreden mee.
Ik ben nou 4 maanden gestopt met de prikpil en ook al weer 4 keer ongi geweest.
ik hoop nou alleen nog snel zwanger te worden, ze zeggen dat als je de prikpil hebt gehad dat het dan langer duurt voor je zwanger word.

Liefs Lonne

Terug
Bovenaan