Pril zwanger, corona en werk

Ik ben nu 17 weken zwanger. En werk in de gehandicaptenzorg. Helaas gister positief getest. Tot nu toe niet erg ziek. Wel voel ik me er erg onzeker door. Dit is de derde keer dat ik zwanger ben. De eerste zwangerschap met 22 weken en 5 dagen moeten laten beëindigen vanwege een cmv virus, hierdoor waren alle organen van ons dochtertje Liz aangetast en was niet levensvatbaar.
2de zwangerschap is uitgelopen op een miskraam met 8.5 week. Dus hoop maar dat het kindje nu niets overkomt.

Logisch dat je het spannend vind want je weet niet hoe ziek je word als je het krijgt. Koorts wil je nu iig niet krijgen!!
Mijn fysio heeft Corona opgelopen op de dag dat ik bij haar was, gelukkig na mij.? Ze heeft het opgelopen omdat ze iemand thuis heeft behandeld. Ik zou alleen nog in de praktijk willen behandelen. Dan heb je zelf meer controle wat betreft de hygiëne! 

Gefeliciteerd met je zwangerschap iig! ?

Logisch dat je je zorgen maakt! Ik had dat ook. Nu vanwege hoge bloeddruk ben ik ziekgemeld en op advies van de Gynacoloog en bedrijfsarts werk ik niet meer. Alleen misschien vanuit huis. 

ik werk zelf in een verpleeghuis waar veel Corona uitbraken zijn.. dus vind het niet heel erg dat ik nu niet meer hoef. 

zou je zorgen gewoon uitspreken. Misschien kunnen ze wat betekenen voor je! 
wn gefeliciteerd met je zwangerschap. 

Terug
Bovenaan